تاریخ انتشار: 1398/08/20 22:40
کد خبر: 81203

اطلاعیه باشگاه سپیدرود رشت در ارتباط با حادثه مسابقه سپیدرود - گل ریحان البرز

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در مسابقه روز یکشنبه بین تیم های سپیدرود رشت و گل ریحان البرز حادثه تراژیک و تاسف باری در ورزشگاه سردار جنگل رخ داد که در آن عده ای محدود با نادیده گرفتن فرهنگ اصیل مردم رشت و مکتب اخلاقی باشگاه سپیدرود به بازیکنان و مربیان باشگاه اهانت کردند و با وارد کردن خسارت به ورزشگاه سردار جنگل و ورود به زمین مسابقه و اختلال در روند بازی به عوامل برگزاری مسابقه بی احترامی کردند.
اطلاعیه باشگاه سپیدرود رشت در ارتباط با حادثه مسابقه سپیدرود - گل ریحان البرز

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت ضمن تقبیح رفتارهای هنجارشکنانه، توجه هواداران اصیل و فهیم سپیدرود را به مراتب زیر معطوف می دارد:

یک/ فوتبال تمرین مدنیت است و یکی از ویژگی های مدنیت تبدیل رفتارهای پرخاشگرانه به رفتارهای تعاملی اجتماعی است و در واقع یکی از مهم ترین نمودهای آن تبدیل نزاع ها و دوئل ها و دشمنی ها به رقابت های سالم در عرصه ای جوانمردانه مبتنی بر قانون می باشد.

دو/ همه باشگاه های فوتبال در دنیا روزهای خوب و بد دارند و از قواعد نانوشته فوتبال این است که طرفداری و حمایت از یک تیم در هر دو صورت آن انجام می شود. وفاداری در هواداری به خصوص در زمانی است که تیم ها نتایج مناسبی نمی گیرند و در چنین شرایطی است که حمایت و درک هوادار بیش از هر زمانی ضروری می باشد.

سه/ هر تیم بزرگی از جمله سپیدرود طیفی گسترده از هواداران و با ویژگی های شخصیتی متفاوتی از جمله هوادار وفادار، دلسوز و با نزاکت و یا احساسی دارد اما نمی شود انکار کرد که عده ای هنجارشکن وجود دارند که بدیهی است رفتار این عده محدود و هنجارشکن هیچ نسبتی با مکتب اخلاقی سپیدرود و هواداران فهیم سپیدرود ندارد.

چهار/ باشگاه سپیدرود رشت با آگاهی از فرایند مشکلات پس از سقوط از لیگ برتر و جدا شدن بازیکنان و مشکلات مالکیتی، مالی، تشکیل تیم، جذب بازیکن در فصل جاری و ..‌. عملکرد کادر فنی و بازیکنان را مطابق با سیاست گذاری باشگاه دانسته که با جوانگرایی و سازندگی و پوشش نقاط ضعف با بازیکنان با تجربه برای موفقیت قدم برداشته شود. از این رو آنانی که ندانسته و یا آگاهانه بر طبل تفرقه می کوبند باید بدانند که باشگاه براساس ارزیابی های فنی و منافع و مصالح خود و هواداران تصمیم می گیرد نه جوسازی های هدایت شده بیرونی.

پنج/ مدیریت باشگاه ضمن حمایت از کادرفنی و بازیکنان عزیز و با انگیزه سپیدرود، از هواداران فهیم و اصیل خود می خواهد که هم چون گذشته از تیم محبوب خود حمایت کنند و اجازه ندهند عده ای فرصت طلب و تحریک شده در صفوف آنان نفوذ کرده و اعتبار باشگاه و جامعه هواداری را زیر سوال ببرند.

شش/ باشگاه سپیدرود ضمن سپاسگزاری از اقدامات تامینی نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مسئول، از دستگاه محترم قضایی می خواهد با تمامی اخلال گران نظم و امنیت ورزشگاه ها برخورد کنند.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

سپیدرود رشت, گل ریحان البرز, هواداران سپیدرود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jpwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری: در بازی‌هایی که نباید می‌باختیم، بازنده شدیم