//
کدخبر: ۲۲۵۴۶۱ //

فرانسه، اسپانیا را تحقیر کرد / برزیل در نیمه‌نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال

فرانسه با یک پیروزی پرگل برابر اسپانیا در میان چهار تیم برتر جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال قرار گرفت و برزیل توانست با شکست ایتالیا به نیمه‌نهایی صعود کند.

فرانسه، اسپانیا را تحقیر کرد / برزیل در نیمه‌نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و چهره دو تیم دیگر راه‌یافته به نیمه‌نهایی مشخص شد.

برزیل میزبان برابر ایتالیا قرار گرفت و با دو گل حریف اروپایی‌اش را شکست داد. با وجود اینکه هر دو گل سلسائو در نیمه اول به ثمر رسید ایتالیا نتوانست نتیجه را جبران کند.

پیش از این دیدار فرانسه مقابل اسپانیا قرار گرفت و با یک جشنواره گل راهی نیمه‌نهایی شد. خروس‌ها در دقیقه ۹ دروازه‌شان توسط خرمن والرا باز شد اما پیش از پایان نیمه نخست توانستند نتیجه را جبران کنند و با پیروزی ۲ بر یک به رختکن بروند‌. فرانسه در شروع نیمه دوم هم به گل دست یافت و جشنواره گلش آغاز شد. در ادامه، سه گل دیگر توسط بازیکنان فرانسوی به ثمر رسید تا اسپانیا به تلخ‌ترین شکل ممکن از جام جهانی خداحافظی کند.

فرانسه با ۱۷ گل زده و ۲ گل خورده در پنج بازی آمار فوق‌العاده‌ای را به نام خود ثبت کرده است. اکنون این تیم در نیمه‌نهایی برزیل میزبان را پیش رو دارد.

برنامه بازی‌های نیمه‌نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال:

پنجشنبه: مکزیک - هلند (ساعت ۲۳:۰۰)

جمعه: برزیل - فرانسه (ساعت ۰۲:۳۰)

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان