//
کدخبر: ۲۲۵۴۶۶ //

کونته: امیدوارم الهلال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود

سرمربی اینتر که در عربستان به سر می‌برد ابراز امیدواری کرد که الهلال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

کونته: امیدوارم الهلال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسپورت، آنتونیو کونته برای حضور در یک جلسه آموزش مربیان راهی عربستان شده است. سرمربی اینتر درباره این سفر خود گفت: این برای دومین بار است که به عربستان سفر می‌کنم. پیش از این در دیدار دوستانه یوونتوس و الهلال در ستا 2012 هم به اینجا سفر کردم. خوشحالم که اینجا هستم و احساس خوبی دارد.

او ادامه داد: این مهم است که کشور عربستان پروسه فوتبالی دارد. این‌گونه نشست‌ها دارای اهدافی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. قرار است که دامنه فعالیت آکادمی های فوتبال بیشتر شود و آنها مسیر درستی را در پیش بگیرند. ما به دنبال این هستیم که فوتبال پایه در عربستان پیشرفت کند و بازیکنان بزرگی را در آینده بسازیم تا باشگاه بزرگ برای عقد قرارداد با آنها رقابت کنند.

کونته درباره شناختش از فوتبال عربستان گفت: من از فوتبال عربستان شناخت دارم. می دانم که جوفینکو با الهلال است و امیدوارم که او بتواند در لیگ قهرمانان آسیا تیمش را قهرمان کند. او چنین توانایی را دارد. هرو رنار را هم می شناسم و او این توانایی را دارد که با تیم ملی عربستان موفق شود.

سرمربی اینتر درباره آینده خود و اینکه چگونه به دنیای مربیگری روی آورد، گفت: نمی‌دانم آینده چه چیزی برای من قرار داده است. چالش های زیادی پیش رو دارم. در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد. زمانی که فوتبالیست بودم می دانستم که روزی مربی خواهم شد. من با مربیان بزرگی مثل لیپی و آنچلوتی کار کرده‌ام و چیزهای زیادی از آنها یاد گرفته‌ام. دوست داشتم که دانش خود را در دنیای مربیگری به کار بگیرم و از همین لحظات بود که مربیگری در ذهن من شکل گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان