تاریخ انتشار: 1398/08/22 09:35
کد خبر: 81061

«پیکه» باعث شگفتی مربیان بارسا شد

جرارد پیکه با سرمایه‌گذاری‌هایی که اخیرا خارج از دنیای فوتبال کرده مشغله زیادی دارد و حالا مجبور است کمتر از روزی ۴ یا ۵ ساعت بخوابد.
 «پیکه» باعث شگفتی مربیان بارسا شد

جرارد پیکه، مدافع با تجربه تیم فوتبال بارسلونا، در گفتگویی اختصاصی با ال‌پائیس سمانال توضیح داده که چطور تلاش می‌کند همیشه آمادگی‌اش را در زندگی حفظ کند.

او در شرکت کوسموس سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام داده است و یکی از آخرین آن‌ها این است که چهره دیویس کاپ، تورنمنت معتبر تنیس را دوباره برای مردم جذاب کند. او در گفتگویش مدعی شده سازماندهی این تورنمنت او را به وجد آورده است و البته باعث شده از همیشه کمتر بخوابد: من به ندرت می‌توانم ۴ یا ۵ ساعت در شبانه‌روز بخوابم. برای همه کارهایم وقت ندارم.

او سعی دارد علایق دیگرش را با تمرین در بارسا ترکیب کند و حالا که از تیم ملی بازنشسته شده این کار برایش راحت‌‎تر شده است. البته که او معتقد است این سبک زندگی‌اش هیچ مشکلی برای وضعیتش در بارسا ایجاد نکرده است و سعی می‌کنند اوقات آزادش را صرف کارهای مورد علاقه خودش کند: در بارسا همه برنامه من را می‌دانند و متوجه هستند که این برنامه هیچ مشکلی برای من و تیم ایجاد نکرده است. من فقط کارهایی را انجام می‌دهم که دوست دارم.

تا اینجای کار وضعیت او هر مربی و بدنسازی که معتقد است برای داشتن آمادگی کافی باید به اندازه کافی هم در شبانه‌روز خوابید را متعجب کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5gby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول از جمع مشتریان هافبک PSG خارج شد