تاریخ انتشار: 1398/08/22 10:16
کد خبر: 81056

سرپرست تیم فوتبال سپاهان: زمان بازی با صنعت نفت قابل تغییر نیست

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل اینکه در ۳۶ روز باید ۹ بازی برگزاری کنیم زمان بازی ما با صنعت نفت به دلیل عدم حضور ملی پوشان قابل جابه‌جایی نیست.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان: زمان بازی با صنعت نفت قابل تغییر نیست

رضا فتاحی، درباره دیدارهای تدارکاتی سپاهان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: روز پنجشنبه با فولاد خوزستان بازی می‌کنیم و در هفته آینده هم یک بازی تدارکاتی داریم اما هنوز تیم مقابل ما در این دیدار مشخص نیست.

وی درباره اینکه سپاهان باید در 36 روز 9 بازی انجام دهد، افزود: به هر حال تیمی حرفه‌ای هستیم و بازیکنانی حرفه‌ای داریم و خوشبختانه مصدومان هم بازگشتند و برای 36 روز هم کادر فنی برنامه‌ریزی کرده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: به هر حال برنامه مسابقات را ابتدای فصل به تیم‌ها داده‌اند و ما نیز بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی درباره اینکه آیا اعتراضی به این فشردگی به سازمان لیگ نداشته‌اند، تصریح کرد: آیا ما اعتراض کنیم زمان بازی را تغییر می‌دهند؟ حتی روز بازی با صنعت نفت باید بدون نورافکن بازی کنیم.

فتاحی بیان کرد: باشگاه سپاهان همیشه با تیم ملی 100 درصد هماهنگ بوده و می‌خواهیم تیم ملی امید بعد از چند دهه به المپیک صعود کند، اما به هر حال اگر بخواهیم هم‌ زمان بازی ما را عوض نمی‌کنند و نورافکن به بازی با صنعت نفت نمی‌رسد.

وی گفت: ما درخواست کردیم که زمان بازی را عوض کنند که سازمان لیگ می‌گوید هر 4 روز یک‌بار بازی دارید و هیچ زمان دیگری نمی‌توانستند برای این بازی درنظر بگیرند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت نورافکن اظهار داشت: این بازیکن به دلیل حضور در تیم ملی امید در بازی ما برابر صنعت نفت حضور ندارد.

فتاحی درباره برگزاری جلسه کمیته آسیایی در اصفهان افزود: این جلسه به منظور هماهنگی‌های حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود و درباره این موضوع در این جلسه صحبت شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e76op

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی ترکیب 11 نفره استقلال را مشخص کرد