تاریخ انتشار: 1398/08/22 12:22
کد خبر: 81047

سخت‌گیری از جنس لمپارد!

سرمربی جوان تیم فوتبال چلسی با قوانینی که در این تیم وضع کرده توانسته شرایط چلسی را بهبود ببخشد.
سخت‌گیری از جنس لمپارد!

به نقل از دیلی میل، چلسی فصل قبل با هدایت ساری نتوانست در لیگ جزیره عملکرد خوبی از خود نشان دهد ولی قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورد. در نهایت باشگاه چلسی سرانجام برای جایگزینی مائوریتسیو ساری به جمع بندی نهایی رسید. فرانک لمپارد اسطوره باشگاه چلسی و سرمربی فصل قبل دربی کانتی انگلیس با عقد قراردادی سه ساله رسماً به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد و جایگزین ساری در این تیم شد.

لمپارد در این فصل توانسته عملکرد خوبی در تیم چلسی داشته باشد و تیم او فعلا در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز شانس بالایی برای صعود از گروه خود به مرحله بعد برخوردار است.

این مربی جوان با قوانینی از جنس خودش توانسته چلسی بی رمق فصل  قبل را به تیمی جذاب تبدیل کند. یکی از قوانین او مربوط به تاخیر در حضور در تمرین است و هر بازیکنی که از زمان معین شده برای حضور در تمرین تاخیر کند باید ۲۰ هزار پوند جریمه پرداخت کند. همچنین تاخیر در انجام کارهای پزشکی باشگاه نیز مشمول جریمه خواهد شد.

همچنین شرکت نکردن در کارهای اجتماعی و فرهنگی باشگاه و زنگ خوردن گوشی موبایل هنگام صرف غذا و جلسات تاکتیکی نیز با جریمه از سوی این مربی روبرو خواهد شد.

چلسی امیدوار است در فصل اول حضور لمپارد در این تیم به عنوان سرمربی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zx7rn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور دیوید لوئیز در چلسی غیر قابل کتمان است