تاریخ انتشار: 1398/08/23 00:55
کد خبر: 80982

ترکیب ایران مقابل عراق تغییر چندانی نکرده است!

۹ بازیکن تیم ملی، جای ثابتی در ترکیب ویلموتس دارند و بجز یک مصدوم، احتمالا مقابل عراق هم در ترکیب ایران حاضر خواهند بود.
ترکیب ایران مقابل عراق تغییر چندانی نکرده است!

حضور ویلموتس در ایران، سبک بازی تیم ملی را تغییر داده اما ترکیب اصلی، تغییر چندانی نکرده است. سرمربی تازه تیم ملی، حتی در بازی‌های دوستانه و مقابل حریفان نسبتا ساده هم ریسک نمی‌کند و معمولا، بازیکنان ترکیبش ثابت هستند. البته شاید دلیل این موضوع، کم بودن بازی‌های دوستانه ایران و فرصت کم او برای پیاده کردن ایده‌هایش در تیم باشد. در ۵ بازی و مجموعا ۴۵۰ دقیقه‌ای که تیم ملی تحت هدایت ویلموتس به میدان رفته، ۸ بازیکن حداقل دو سوم دقایق در زمین حاضر بوده‌اند.

دو بازیکن تیم ملی، تمام ۴۵۰ دقیقه گذشته برای ایران بازی کرده‌اند. علیرضا بیرانوند، همه بازی‌های درون دروازه تیم ملی ایستاده و فرصتی به ذخیره‌هایش نرسیده است. میلاد محمدی هم در سمت چپ تیم ملی، تنها مهره مورد نظر ویلموتس محسوب می‌شود. بجز آن‌ها، ۵ بازیکن دیگر هم همه بازی‌ها به میدان رفته‌اند. رضاییان هر ۵ بازی در ترکیب اصلی بوده و فقط در یک مسابقه، تعویض شده است. احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد هم شرایط مشابهی دارند و هر ۵ بازی جزو بازیکنان ثابت تیم ملی بودند. کنعانی‌زادگان و ابراهیمی هم فقط یک مسابقه به صورت ذخیره وارد زمین شدند و ۴ بازی دیگر، به صورت فیکس به میدان رفتند. کنعانی‌زادگان بازی اول ویلموتس را از روی نیمکت آغاز کرد و ابراهیمی بازی با کامبوج، به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد. مهدی طارمی هم بجز یک بازی که مصدوم بود، ۴ بازی دیگر تمام دقایق بازی برای تیم ملی بازی کرد.

به این لیست ۸ نفره، آزمون هم به عنوان دیگر بازیکن محبوب ویلموتس اضافه می‌شود. آزمون ۳ بازی و مجموعا ۲۳۷ دقیقه برای تیم او به میدان رفته که دلیل آن، مصدومیتش در دو بازی ابتدایی است که ویلموتس روی نیمکت ایران نشست. آزمون سه بازی دیگری که شرایط بازی داشت، برای ایران بازی کرد و مقابل کامبوج و هنگ‌کنگ گل هم زد.

با این شرایط حضور بیرانوند، رضاییان، کنعانی‌زادگان، محمدی، ابراهیمی، حاج‌صفی، طارمی، انصاری‌فرد و آزمون در تیم ویلموتس قطعی به نظر می‌رسد. مگر اینکه مثل بازی با عراق که حاج‌صفی مصدوم شده، یکی از بین آن‌ها مصدوم و محروم باشد. تنها تردید سرمربی تیم ملی، در ۲ پست است. زوج کنعانی‌زادگان، که بین پورعلی‌گنجی و حسینی جابجا می‌شود و یکی از وینگرها، که هنوز کسی نتوانسته بازیکن ثابت آن بشود. در بازی‌های ابتدایی جهانبخش و بازی‌های اخیر، محبی در این پست به میدان رفته‌اند و بعید نیست بازی با عراق، بازیکن دیگری در این پست قرار بگیرد. البته در بازی با عراق، او باید یک جانشین برای حاج صفی هم پیدا کند که میزان دقایق حضور در بازی‌های قبل، بیشترین شانس را به احمد نوراللهی می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdbzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از لیست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق