//
کدخبر: ۲۲۶۰۷۴ //

کارواخال: دوست دارم بارسا در هر شرایطی بازنده باشد

مدافع راست رئال‌مادرید و تیم ملی اسپانیا، در رادیو مارکا، گفت‌وگویی را با این رسانه اسپانیایی داشته است.

کارواخال: دوست دارم بارسا در هر شرایطی بازنده باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دنی کارواخال، مدافع راست رئال‌ مادرید و تیم ملی اسپانیا، در رادیو مارکا، گفت‌وگویی را با این رسانه اسپانیایی داشته و به بررسی وضعیت باشگاه و تیم ملی کشورش پرداخته است.

بازیکن مادریدی با اشاره به وضعیت تیم رئال‌مادرید از این گفت که در حال حاضر اوضاع خوب است و اینکه در فوتبال همه‌چیز خیلی سریع تغییر می‌کند: «در این ورزش، تغییرات خیلی سریع رخ می‌دهد. ماه به ماه، باید به زیدان ادای احترام کنیم بابت روشی که برای هدایت تیم در پیش گرفته است.»

کارواخال اعتراف کرد زمانی که کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید جدا شد، نگرانی بابت گل نزدن تیم در رختکن و و بین بازیکنان نیز به‌وجود آمد: «بله برای ما شرایط سخت بود، چون نمی‌توانستیم زیاد گل بزنیم و در این اتفاق همه سهیم بودیم، در بعضی مواقع فراموش می‌کردیم که در چه سطحی قرار داریم. ما قوی هستیم، اما باید متواضع باشیم. بازی‌های فشرده‌ای در راه داریم، اما خیلی خوب است که بدانیم چه سطحی از توانایی را داریم و به کجا می‌خواهیم برسیم.»

گرت بیل

در مورد وضعیت فعلی گرت بیل، ستاره ولزی رئال‌مادرید، کارواخال این‌طور توضیح داد: «در تیم ما ستاره‌های زیادی وجود دارند، اما مربی به دنبال این است که به همه فرصت بازی بدهد، اتفاقی که در مورد فده و رودریگو هم افتاده. اگر شما تمرین کنی و تلاش کنی، بازی هم خواهی کرد.»

اما گرت بیل حدود یک ماه است که با تیم تمرین نکرده و الان هم به اردوی تیم ملی ولز رفته است، در این مورد کارواخال می‌گوید که اوضاع او کمی پیچیده شده است: «این هفته او از کادر پزشکی مجوز حضور در تیم ملی کشورش را گرفت. اینکه او به تیم ملی کشورش متعهد است به این معنی نیست که به رئال تعهد ندارد. من به تعهد او شکی ندارم و امیدوارم دوباره آسیب نبیند و در سلامت کامل به جمع ما بازگردد.»

ال‌کلاسیکو

«بازی به خاطر مسائل امنیتی به تعویق افتاد، حتماً دلیل قانع‌کننده‌ای بابت این تصمیم وجود داشته است.» این صحبت کارواخال در مورد به تعویق افتادن بازی ال‌کلاسیکو بود که قرار بود ماه گذشته انجام شود، اما به علت ناآرامی‌هایی که در کاتالونیا وجود داشت به ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) موکول شد. دنی معتقد است که این تاریخ جدید، بر فشردگی تقویم بازی‌های رئال‌مادرید اضافه می‌کند: «این شرایط برای ما سخت است، اما در هر صورت مسائل امنیتی از اهمیت بالایی برخوردارند.»

وقتی از کارواخال سؤال شد که آیا از اینکه بارسلونا به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود نکند خوشحال می‌شود، او پاسخ داد: «به شما دروغ نمی‌گویم، در هر حالتی من ترجیح می‌دهم که بارسلونا صعود نکند، آن‌ها از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان هستند و رقیب اصلی ما به شمار می‌روند. نمی‌خواهیم ادا در بیاوریم. در لالیگا دوست داریم بارسلونا ببازد، چون آنجا رقیب شماره یک ما هستند، در لیگ قهرمانان هم اوضاع کم و بیش مشابه است. آن‌ها یک تیم فوق العاده دارند و مدعی قهرمانی هستند. هر تیم مدعی‌ای که شکست بخورد به نفع ماست.»

کم کردن وزن

در آخر هم کارواخال در مورد وضعیت آمادگی خودش و مصدومیت‌هایی که از فصل قبل داشت، صحبت کرد: «از وزنم کم کرده‌ام، تقریباً یکی، دو کیلو سبک‌تر شده‌ام. حالا بیشتر مراقب غذا خوردنم هستم، بهتر استراحت می‌کنم و به طور ویژه تمریناتی انجام می‌دهم که از پیش آمدن مصدومیت‌های قبلی جلوگیری کنم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان