//
کدخبر: ۲۲۶۰۷۸ //

عضو هیئت مدیره استقلال: ما عابربانک استقلال نیستیم

سرپرست و قائم‌مقام اسبق استقلال گفت: مردم نگران شکایت بازیکنان خارجی به فیفا نباشند.

عضو هیئت مدیره استقلال: ما عابربانک استقلال نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

هیئت مدیره استقلال مردان پشت صحنه‌ای که در مقاطعی از این فصل برای حل مشکلات تیم نقش‌شان علنی شد و برای کمک به تیم وارد عرصه شدند. مردانی که همه آن‌ها سابقه کار مدیریتی داشته و اتفاقاً برخی نیز در همین استقلال قبلاً صاحب‌منصب بوده‌اند. یکی از این افراد کامران منزوی است. سرپرست و قائم‌مقام اسبق استقلال که حالا در هیئت مدیره حضوری فعال دارد و خیلی‌ها معتقدند تجربه او در امور تیمداری و مسائل اقتصادی، در این برهه خیلی به کمک استقلال آمده و می‌آید. منزوی مدت‌ها بود ترجیح می‌داد حرف نزند و در سایه بماند، ولی امروز بحث مفصلی با او داشتیم و خیلی صریح، شفاف و بی‌پرده با ایشان همکلام شدیم.

در فضای مجازی این بحث وجود دارد که هیئت مدیره استقلال خیلی پای کار نیست و جلسات آن مستمر برگزار نمی‌شود. در این مورد چه نظری دارید؟

کامران منزوی:

    در عرصه مدیریت قرار بر این بود که هیئت مدیره ماهی یک بار جلسه بگذارد، ولی به جرأت می‌توانم بگویم طی ۸۳ روز گذشته ما نزدیک به ۵۰ جلسه هیئت مدیره داشته‌ایم. به عبارت دیگر ما هر ۴۰ ساعت یک‌بار جلسه داشتیم. در مقطعی که داستان احراز شرایط حرفه‌ای پیش آمد، هر روز جلسه داشتیم، اما با این وجود عده‌ای می‌گویند هیئت مدیره در جریان تمام امور نیست.

واقعاً این‌طوری است؟

کامران منزوی:

    ببینید هیئت مدیره در جریان تمام امور استقلال نیست و البته منطق کار هم همین است. هیئت مدیره نباید در جریان همه امور باشد، چون یکسری از مسائل در حیطه مدیرعامل باشگاه تلقی می‌شود. مسائل اجرایی با آقای فتحی است و هیئت مدیره فقط باید کمک کند تا مدیرعامل بهتر جلو برود.

بحث تزریق پول از طرف هیئت مدیره هم هست. به قول معروف، هیئت مدیره استقلال عابر بانک است؟

کامران منزوی:

    نه آقا. نه آقاجان. هیئت مدیره استقلال عابربانک باشگاه نیست. همین الان برخی از عابربانک‌ها خودشان به دلایلی گیر هستند. ما وظیفه داریم سیاتگذاری‌های کلان را انجام دهیم و البته از هیچ فرصتی برای تهیه پول هم فروگذار نیستیم، ولی عابربانک استقلال نیستیم.

داستان خصوصی‌سازی به کجا می‌رسد؟

کامران منزوی:

    آقای سلطانی‌فر تأکید دارند استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند و هم‌اکنون در حال آماده کردن صورت‌های مالی هستیم.

البته خانم طیبه سیاوشی در مصاحبه ضمن تأیید خصوصی‌سازی تأکید داشت مجلس اجازه نمی‌دهد استقلال و پرسپولیس به اسم خصوصی‌سازی نابود شوند؟

کامران منزوی:

    دغدغه مجلس کاملاً به حق است. دولت و وزارت ورزش هم نگرانی‌های درستی دارند. البته فراموش نکنیم که مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس صرفاً با خصوصی‌سازی حل نمی‌شود. همین الان نگاه کنید چرا بخش خصوصی حضوری پررنگ در ورزش ندارد. البته اگر امور طبق برنامه جلو برود، فرایند خصوصی‌سازی با کمک وزارت ورزش و سایر ارگان‌ها، زودتر از حدتصور جلو می‌رود. از طرف دیگر استادیوم مرغوبکار هم به زودی در اختیارمان قرار می‌گیرد و این اتفاق در بحث خصوصی‌سازی کمک بسیار بزرگی به ما می‌کند.

برسیم به ماجرا‌های روز‌های اخیر. ناراحتی استراماچونی و واکنشی که می‌گویند فتحی به آن نشان داد.

کامران منزوی:

    در مورد آن ماجرا من هم از آقای فتحی و هم از دکتر نوروزی پرسیدم. هر دو نفر تأکید کردند که مدیرعامل استقلال نگفت ناراحتی استراماچونی مهم نیست. این گزارشگر محترمی که چنین ادعایی مطرح کرد چرا تصویری از آن ندارد؟ مگر غیر از این است که ایشان گزارشگر است و هر جا که می‌رود فیلمبردار باید همراهش باشد؟ پس چرا در حساس‌ترین بخش

مصاحبه، خبری از تصویربردار نیست؟ شما پیش خودتان فکر کنید که استراماچونی را چه کسی آورد؟

کامران منزوی:

    چه کسی در هفته‌های ابتدایی فصل پای این سرمربی فهمیم ایستاد؟ موفقیت استراماچونی یعنی موفقیت فتحی.

بحث دیگر این است که چرا فتحی برای بازی‌های استقلال به استادیوم نمی‌آید؟

کامران منزوی:

    اولاً که در چند مسابقه به استادیوم رفته است. در ثانی مگر بودن آقای فتحی در استادیوم یا هرکس که مدیرعامل باشد به لحاظ فنی کمک حال تیم است؟ بازیکنان که در اختیار سرمربی و سرپرست هستند چه کسی گفته فتحی باید همه بازی‌های استقلال را از نزدیک ببیند؟ فراموش نکنید که شعار دادن علیه فتحی اثراث تخریبی بسیار بدی روی استقلال می‌گذارد. حالا که استقلال خودش را پیدا کرده نباید تیم را با این شعار‌ها برهم ریخت. نکته دیگر هم این است که هرگز نمی‌توان صددرصد هواداران استقلال را راضی نگه داشت. ولی باتوجه به جمیع جهات باید تیم را سرپا حفظ کرد.

به شرایط خوب استقلال اشاره کردید. واقعاً وضعیت تیم خوشبختانه مطلوب است.

کامران منزوی:

    خوب است، ولی باید تلاش کنیم بهتر شود. ما تازه اول راه هستیم، نه مغرور شده‌ایم و نه قهرمان. مشکلات فراوانی هم داریم، ولی خوب جلوی می‌رویم. شما نگاه کنید. سیاوش یزدانی را سالم تحویل تیم ملی دادیم، ولی مصدوم تحویل گرفتیم و ۴ هفته او را از دست دادیم.

داستان اختلاف با پرسپولیس تمام شد؟ پس از حرف‌های تند شما شاهد آن بودیم که قضیه فروکش کرد.

کامران منزوی:

    آن قضا تمام شد و رفت. آقای رغبتی یک بار گفت استقلال و پرسپولیس ۱۸۰ دقیقه با هم رقیب هستند، اما در سایر اوقات باید کنار هم باشند، چون مشکلات مرتبط دارند. ما به کسی کاری نداریم، ولی اگر کسی وارد حیطه استقلال شود، قاطعانه جواب می‌دهیم.

استقلال برای نیم‌فصل تقویت می‌شود؟

کامران منزوی:

    اگر آقای استراماچونی لیست بدهد، بدون شک با تمام مشکلات مالی آقای فتحی تیم را آن‌طور که سرمربی می‌خواهد تقویت می‌کند. هیئت مدیره هم پشت سر اوست.

و به عنوان آخرین سؤال، مردم نگران شکایت ۳ بازیکن خارجی استقلال (جپاروف، بویان و رابسون جان‌واریو) به فیفا هستند.

کامران منزوی:

    خیال مردم راحت. نگران شکایت خارجی‌های استقلال به فیفا نباشید. آن داستان حل می‌شود و دردسری ایجاد نخواهد شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان