//
کدخبر: ۲۲۶۰۹۵ //

خیز شهر خودرو برای صدرنشینی

تیم‌های فوتبال شهر خودرو و گل‌گهر سیرجان در بازی عقب افتاده هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می‌روند.

خیز شهر خودرو برای صدرنشینی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌ فوتبال شهر خودرو مشهد امروز (جمعه) در دیدار عقب افتاده از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 15:45 در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت. شهر خودرو در صورت پیروزی به صدر جدول می‌رود و بالاتر از تیم‌های مدعی سپاهان، پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی همانند سال گذشته نتایج خوبی در لیگ کسب کرده‌اند. شهر خودرو با 20 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده و در صورت پیروزی 23 امتیازی خواهد شد. آنها تنها یک شکست در پرونده‌شان ثبت شده و با برتری مقابل گل‌گهر می‌توانند تعداد پیروزهای‌های خود را به عدد 7 برسانند. این تیم با دریافت تنها سه گل بعد از سپاهان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

مشهدی‌ها در پی رویایی هستند به نام قهرمانی؛ آنها بعد از این بازی دو دیدار سخت مقابل تیم‌های مدعی تراکتور و استقلال دارند و به همین دلیل دوست ندارند سه امتیاز بازی خانگی امروز را از دست بدهند، آن هم برابر تیمی که در انتهای جدول قرار گرفته است.

گل‌گهر سیرجان برخلاف رقیب‌شان شرایط خوبی ندارد و با 5 امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاده است. مجید جلالی بارها گفته به تیمش امیدوار است و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. آنها در صورتی که بتوانند کار بزرگی کرده و شهر خودرو را شکست دهند، 8 امتیازی شده و با پارس جنوبی جم که در رده سیزدهم است، هم امتیاز می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان