تاریخ انتشار: 1398/08/28 01:20
کد خبر: 80577

لو: از این بازی هم برد می‌خواهیم

سرمربی تیم ملی آلمان با وجود قطعی شدن صعود به یورو ۲۰۲۰ امیدوار به برتری تیمش مقابل ایرلندشمالی است.
لو: از این بازی هم برد می‌خواهیم

 یواخیم لو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ایرلندشمالی در هفته پایانی مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 ادعا کرد ژرمن‌ها با وجود قطعی کردن صعود باید در این بازی پیروز شوند.

 سرمربی تیم ملی آلمان در این باره گفت: ما در دوره بازسازی  بسر می‌بریم و مجبوریم با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم کنیم. مسابقات سختی هم پشت سر گذاشتیم تا جواز صعود را بگیریم. به تیم افتخار می‌کنم.تیم بسیار مشتاق و جاه طلب و از روحیه بالایی برخوردار است. دیگر تیم‌ها مثل انگلیس، اسپانیا و بلژیک از ما بهتر هستند اما  بازیکنان آنها 3، 4  سال است کنار هم بازی می‌کنند. خودمان را مدعی قهرمانی یورو نمی‌دانیم اما می‌خواهیم خوب آماده شویم و تا جای ممکن پیش رویم. از این بازی هم برد می‌خواهیم؛ هر چند صعودمان قطعی شده است.

او در ادامه افزود: قطعا مقابل ایرلندشمالی، تغییراتی در ترکیب تیم خواهم داد اما  چند محور کلیدی هم داریم که باید تیم را رهبری کنند. به هر حال، تا مارس و قبل از اعلام لیست نهایی تیم، تنها 2 بازی خواهیم داشت و می‌خواهم  عملکرد چند بازیکن را در شرایط مسابقه ببینم. احتمالا به خاطر ناراحتی زانوی شولتس، در سمت چپ تغییر خواهیم داشت و مایلم در این باره، به هکتور شانس بدهم. در مرکز خط دفاع هم احتمالا تغییر خواهیم داشت. کیمیش، کروس و گوندوگان  در خط هافبک هستند.در خصوص لیست نهایی برای یورو 2020، باید ببینیم سال بعد چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. بازیکنانی مانند زوله و سانه هنوز مصدوم هستند و مشخص نیست در ادامه چه می‌شود. امیدوارم بازیکنانی مثل دراکسلر، رودیگر و کرر هم دوباره در باشگاه‌هایشان بازی کنند. هنوز نمی‌توان گفت چه کسانی در لیست نهایی خواهند بود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avnel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوکاکو: شرایط و اتمسفر در اینتر همانند رختکن تیم ملی بلژیک است