تاریخ انتشار: 1398/08/30 14:12
کد خبر: 80436

عدم خرید‌های زمستانی؛ چالش نخست مورینیو در تاتنهام

آقای خاص فوتبال جهان برخلاف آنچه تصور می‌شود، امکان خرید‌های زمستانی در تیم جدیدش نخواهد داشت.
عدم خرید‌های زمستانی؛ چالش نخست مورینیو در تاتنهام

یکی از اتفاقات مهم فوتبال جهان در هفته جاری، تغییر و تحولی بود که مدیریت باشگاه تاتنهام هاتسپر در کادر فنی تیم فوتبالش ایجاد کرد. زیرا «مائوریسیو پوچتینو» که در فصل گذشته تیم قدیمی شهر لندن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، به طرز عجیبی از کار برکنار شد.

سپس ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی اسبق منچستریونایتد، چلسی، رئال مادرید، اینتر و پورتو به جایش برگزیده شد.

این حضور در راس کادر فنی تیم لیگ برتری، تعجب کارشناسان را به همراه داشت. تحلیل‌گران با توجه به شناختی که از سیاست‌های صرفه‌جویانه‌ دنیل لووی،‌ مالک تاتنهام داشتند،‌ از حضور مربی همچون مورینیو که همیشه دنبال خرید ستاره‌ها بوده، حیرت کردند.

به این خاطر وقتی باشگاه قدیمی به صورت رسمی استخدام «آقای خاص» را تایید کرد، برخی از این کارشناسان احتمال دادند نگرش مدیر باشگاه تحت تاثیر این گزینش، عوض خواهد شد. رسانه‌ها حتی از خرید بازیکنانی همچون برونو فرناندس، گرت بیل و پائولو دیبالا نام بردند. اما روزنامه معتبر و پرمخاطب دیلی‌تلگراف نوشت چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

طبق اعلام این نشریه، مدیریت باشگاه اسپرز به اطلاع مربی صاحب‌نام رسانده امکان خرید بازیکن در پنجره زمستانی وجود ندارد و مورینیو نیز با این آگاهی،‌ توافق کرده و قراردادی تا سال 2023 منعقد کرده است. این مربی اکنون با توجه به سیاستی که مجبور به رعایتش است، موظف به حفظ نیروهای موجود خواهد بود.

پس بازیکنانی همچون کریستین اریکسن،‌ یان فرتونگن و توبی آلدیرویرلد که از برنامه‌های پوچتینو خسته بودند و رسانه‌ها خروج آنها را محتمل می‌دانستند، در کانون توجه آقای خاص قرار خواهند گرفت.

مورینیو مجبور است این نفرات را در کنار دیگر بازیکنان کادر تیم جدیدش،‌ راضی و باانگیزه نگه دارد تا خواسته‌ تحقق نیافته مدیریت باشگاه را که به خاطرش پوچتینو برکنار شد، تحقق ببخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lobx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور دیوید لوئیز در چلسی غیر قابل کتمان است