تاریخ انتشار: 1398/08/30 16:55
کد خبر: 80428

ابراهیموویچ به حضور در میلان یک گام نزدیک‌ شد

نخستین قدم برای حضور مجدد اسطوره فوتبال سوئد در آ.ث‌میلان روز گذشته برداشته شد.
ابراهیموویچ به حضور در میلان یک گام نزدیک‌ شد

 زلاتان ابراهیموویچ که 2 هفته قبل با حضور در فوتبال باشگاهی ایالات متحده آمریکا وداع کرد، در سن 38 سالگی خواهان بازگشت به اروپاست.

وی که از مدتی قبل مورد توجه تیم‌های آ.ث‌میلان و ناپولی ایتالیا قرارگرفت، طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی یک گام به حضور در جمع میلانی‌ها نزدیک‌تر شد.

طبق نوشته روزنامه گازته‌دلواسپورت، روز گذشته در شهر رم، «مینو رایولا»، مدیر برنامه‌ صاحب‌نام این چهره ورزشی با «زونمیر بوبان»،‌مدیر ورزشی میلان ملاقات کرد.

در این گفت‌وگوی چندساعته شرایط همکاری گلزن ارزشمند با تیمی که در سال‌های 2010 تا 2012 برایش بازی کرد، مورد بررسی قرار گرفت.

آنگونه که این نشریه پرتیراژ خبر داد،‌ ابراهیموویچ خواستار همکاری 6 ماهه شد که تبصره تمدید قرارداد تا 18 ماه را داشته باشد. همچنین رایولا برای موکلش درخواست پرداخت حقوق سالیانه 6 میلیون یورویی شد. این نشریه از نتیجه این دیدار و تصمیم میلانی‌ها اطلاعاتی در اختیار خوانندگان قرار نداد.

ابراهیموویچ که در دوران فوتبالش برای تیم‌های زیادی از جمله مالمو، آژاکس،‌ بارسلونا،‌ پاری‌سن‌ژرمن،‌ منچستریونایتد و لس‌آنجلس گالاکسی بازی کرده،‌ تجربه همکاری برای 3 تیم‌ ایتالیایی را در کارنامه دارد. نخستین تیمی که ایبرا در سری آ برایش بازی کرد، یوونتوس در سال‌های 2004 تا 2006 بود. سپس در سال‌های 2006 تا 2009 عضو اینترمیلان شد و در سال‌های 2010 تا 2012 نیز برای آ.ث‌میلان بازی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nl57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوچتینو پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد