تاریخ انتشار: 1398/09/02 10:04
کد خبر: 80329

تاج منتظر اوکی وزیر/وقتی فدراسیون خبر حضور برانکو را تکذیب نمی‌کند!

احتمال جدایی ویلموتس و احتمال حضور برانکو به جای او زیاد است. مرد کروات بیکار است و چه چیز بهتر از آنکه بتواند هدایت تیم ملی ایران را به عهده بگیرد.
تاج منتظر اوکی وزیر/وقتی فدراسیون خبر حضور برانکو را تکذیب نمی‌کند!

فدراسیون فوتبال شایعه حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی را تکذیب نکرده است. از اواسط هفته گذشته شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت او به فوتبال ایران مطرح بود. در جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعضا به گلایه از عملکرد ویلموتس و کادرش پرداختند. بلافاصله خبر به دست رسانه‌ها رسید و در پی آن، شایعه حضور برانکو در تیم ملی مطرح شد. با انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی و رسانه‌ها، فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی نشان نداد. آن‌ها چنین شایعه‌ای را تکذیب نکردند تا این ابهام برای همه وجود بیاید که موضوع جدی است. اتفاق جالب‌تری هم در این بین رخ داده است. برانکو هم که در روز‌های اخیر مصاحبه می‌کرد، ناگهان تصمیم گرفته حرف نزند. دیروز با برانکو در کرواسی تماس گرفتیم. او ابتدا چند بار تلفن را قطع کرد. در نهایت هم گفت صحبت نمی‌کند. آیا دلیل سکوت او می‌تواند درخواست فدراسیون فوتبال باشد؟ تاج کلاً به این کار‌ها علاقه دارد. دوست دارد همه‌چیز با سیاست سکوت پیش برود. هیچ بعید نیست آن‌ها با برانکو تماس گرفته و به او گفته باشند مصاحبه نکند و فعلاً چیزی نگوید. برانکو هم تبعیت کرده و ناگهان با تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای می‌گوید حرف نمی‌زند. ظاهراً تاج قرار است با وزیر ورزش در این باره به بحث و گفتگو بنشیند. او می‌خواهد هماهنگ شده با وزارت ورزش تصمیم بگیرد. سلطانی‌فر هم اواخر هفته گذشته به انتقاد از عملکرد ویلموتس و تیم ملی پرداخت و گفت به هیچ عنوان نتایج راضی‌کننده نیست. او حتی گفت مربی بلژیکی پول سه ماه آینده خود را هم گرفته است.

اگر قطعات این پازل را کنار هم قرار دهید، به این نتیجه می‌رسید که احتمال جدایی ویلموتس و احتمال حضور برانکو به جای او زیاد است. مرد کروات بیکار است و چه چیز بهتر از آنکه بتواند هدایت تیم ملی ایران را به عهده بگیرد. باید چند روز دیگر منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. فدراسیون فعلاً پاسخ روشنی به هیچ چیز نمی‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avn9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 وعده‌های محقق نشده درباره مارک ویلموتس