تاریخ انتشار: 1398/09/03 11:20
کد خبر: 80248

کونته: شرایط اضطراری در اینتر هنوز ادامه دارد

سرمربی تیم فوتبال اینتر تأکید که مهمترین بخش پیروزی خارج از خانه قاطع شاگردانش مقابل تورینو، بسته ماندن دروازه بوده است.
کونته: شرایط اضطراری در اینتر هنوز ادامه دارد

 آنتونیو کونته پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه تورینو که سبب شد فاصله یک امتیازی این تیم با یوونتوس صدرنشین حفظ شود، به شبکه DAZN گفت: چیزی که مرا بیش از همه خوشحال می‌کند، کلین شیت است. عملکرد دفاعی خوب بود و این بسیار مهم است، چون می‌دانم که دیر یا زود گل می‌زنیم. اگر دفاع‌مان مستحکم باشد، می‌توانیم به هدف‌مان برسیم.

کونته درباره مصدومیت بارلا که قبل از پایان نیمه اول جای خود را به بورخا والرو داد هم گفت: ترجیح می‌دهیم به نکات مثبت بازی نگاه کنیم، مانند ورود تأثیرگذار والرو و عملکرد حرفه‌ای، تمرکز و صبوری‌اش که برای یک مربی ارزش زیادی دارد،‌ چون به او نشان می‌دهد بازیکنی دارد که می‌تواند به او تکیه کند. من خودم بازیکن بوده‌ام و می‌دانم که سخت است که مدام تمرین کنی و منتظر باشی تا بالاخره فرصت بازی کردنت فرا برسد. والرو اما در نیمه دوم فوق‌العاده بود. در مورد بارلا هم امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد، چون او در چهار ماه اخیر واقعاً پیشرفت کرده است.

بار دیگر لائوتارو مارتینس و روملو لوکاکو برای اینتر گلزنی کردند. با این حال کونته و ماروتا مدیراجرایی باشگاه از نیاز اینتر به خرید بازیکن در پنجره ژانویه سخن به میان می‌آورند. کونته افزود: این فصل سه بازیکن مهم مانند مائورو ایکاردی، راجا ناینگولان و ایوان پریشیچ از تیم ما جدا شدند اما پول چندانی از رفتن آنها به باشگاه نیامد، چون ما می‌توانستیم بعد از جدایی آن بازیکنان، وارد یک رقابت خوب برای خرید بازیکنان جدید شویم. شرایط اضطراری در تیم ما همچنان ادامه دارد اما فعلاً کاری نمی‌توانیم انجام دهیم جز اینکه از بازیکنان‌مان بابت تمام تلاش‌های‌شان قدردانی کنیم. آنها واقعاً دارند از خودگذشتگی می‌کنند و می‌توانند ثمره تلاش‌های‌شان را ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ze79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آینده‌دارترین بازیکن جوان فوتبال اروپا معرفی شد