تاریخ انتشار: 1398/09/03 13:04
کد خبر: 80241

استرلینگ به یک شرط قراردادش را با منچسترسیتی تمدید می‌کند

مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی تنها در یک صورت حاضر به تمدید قراردادش است.
استرلینگ به یک شرط قراردادش را با منچسترسیتی تمدید می‌کند

باشگاه منچسترسیتی به دنبال تمدید قرارداد رحیم استرلینگ است اما این مهاجم انگلیسی که تنها 18 ماه از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده، تنها در یک صورت حاضر به تمدید قراردادش با این باشگاه انگلیسی است. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «سان» استرلینگ قرارداد جدیدی را با من‌سیتی امضا نخواهد کرد، مگر اینکه پپ گواردیولا برای مدت طولانی‌تر در این تیم بماند.

این مهاجم 24 ساله زیرنظر پپ گواردیولا متحول شده؛ به طوری که حالا او از به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان یاد شده است. استرلینگ که قیمتش در بازار نقل‌وانتقالات 140 میلیون یورو تخمین زده شده است، گفته می‌شود مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد و با این شرایط در صورت عدم تمدید قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی، ممکن است اتحاد را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند.

مدیران باشگاه منچسترسیتی در حالی قصد تمدید قرارداد رحیم استرلینگ را دارند که او این فصل در 18 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری 14 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با ارائه قرارداد جدید، دستمزد استرلینگ 24 ساله را از 300 هزار پوند در هفته به 450 هزار پوند در هفته برساند و او را برای طولانی‌مدت در اختیار داشته باشد.

گواردیولا 48 ساله هم که قراردادش با باشگاه منچسترسیتی همزمان با قرارداد فعلی استرلینگ (در پایان ماه ژوئن 2021) به پایان می‌رسد، پیش از این احتمال سرمربیگری در سری A ایتالیا را رد نکرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9kwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر دست بردار نیست؛ برنامه ویژه برای جذب مودریچ در ژانویه