//
کدخبر: ۲۲۷۳۱۱ //

استقلال باید از فرصتی که پرسپولیس ایجاد کرد استفاده کند

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باید از فرصتی که شکست پرسپولیس در اختیار آن‌ها گذاشت استفاده کرده و با پیروزی در قائمشهر به رده سوم جدول برسد.

 استقلال باید از فرصتی که پرسپولیس ایجاد کرد استفاده کند
به گزارش فرتاک نیوز،

ایمان عالمی با اشاره به دیدار استقلال با نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: دیدار آبی پوشان مقابل نساجی پر اهمیت بود و شکست پرسپولیس مقابل نساجی باعث شد بر اهمیت آن افزوده شود.

وی تاکید کرد: از آنجایی که این بازی می‌تواند بعد از مدت‌ها استقلال را در جدول رده بندی بالاتر از پرسپولیس قرار دهد، بچه‌ها باید با همه قدرت و تمرکز لازم در این بازی به میدان بروند.

مربی پیشین آبی پوشان تصریح کرد: البته نساجی را هم نباید دست کم گرفت. این تیم بسیار سخت کوش است و به خصوص در خانه خود به راحتی تسلیم هیچ تیمی نمی‌شود.

عالمی بیان داشت: استقلال با پیروزی در این دیدار می‌تواند با روحیه بهتری برای دیدار هفته دوازدهم مقابل سپاهان که یک دیدار ۶ امتیازی است آماده شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیش از وقفه‌ای که در لیگ افتاد، استقلال به بهترین فرم رسیده بود و اگر بازی‌ها با همان ریتم پیگیری می‌شد خیلی راحت‌تر می‌شد در خصوص پیروزی آن‌ها در این تیم صحبت کرد. اما باز هم اگر استراماچونی همه داشته‌هایش را در اختیار داشته باشد، شانس آن‌ها برای پیروزی در این بازی زیاد است.

وی با اشاره به دیدار‌های هفته‌های دوازدهم و سیزدهم آبی پوشان در لیگ بیان داشت: اصلی‌ترین چالش آن‌ها در این دو هفته است که باید در دو دیدار مستقیم و ۶ امتیازی با سپاهان و شهر خودرو بازی کند. فکر می‌کنم سه هفته‌ای که پیش روی استقلال است، در تعیین سرنوشت آن‌ها در این فصل بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان