//
کدخبر: ۲۲۷۶۹۱ //

پیشنهاد جدید برای مارک ویلموتس؛ پای ۲ فوتبالیست ایرانی در میان است

سنت ترویدنس در این هفته به واسطه درخشش ستاره‌های ایرانی شارلروا به رده یازدهم لیگ بلژیک سقوط کرد و حالا مالکان این تیم به دنبال سرمربی جدیدی هستند؛ رسانه‌های بلژیکی، مارک ویلموتس را یکی از گزینه‌های این تیم معرفی کرده‌اند.

پیشنهاد جدید برای مارک ویلموتس؛ پای ۲ فوتبالیست ایرانی در میان است
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته پانزدهم لیگ بلژیک موسوم به ژوپیلر لیگ در حالی به اتمام رسید. در یکی از بازی‌ها تیم شارلروا با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود تیم سنت ترویدنس گذشت. کاوه رضایی و علی قلی‌زاده ۲ ستاره ایرانی شارلروا در این مسابقه خوش درخشیدند و هر سه گل تیمشان را به ثمر رساندند.

با این نتیجه تیم سنت ترویدنس در رده یازدهم جدول ۱۶ تیمی ژوپیلرلیگ قرار گرفت تا در وضعیت خطرناکی قرار بگیرد. مدیران این باشگاه حالا در پی این هستند تا تغییراتی جدی را در کادر فنی تیمشان به وجود بیاورند و در همین رابطه شنیده می‌شود مارک بریس، مذاکراتی با باشگاه خنت انجام داده و دیگر سرمربی سنت ترویدنس نیست. اما نکته جالب توجه این است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سنت ترویدنس، ویلموتس است.

سرمربی تیم ملی ایران که چند هفته پیش نیز نامش در کنار سنت ترویدنس وجود داشت بار دیگر بعد از ماجراهایش با تیم ملی ایران در نزدیکی این باشگاه بلژیکی شنیده می شود. سایت "هِت لاتسته نیوز" بلژیک این گمانه‌زنی را انجام داده و اشاره کرده مالکان ژاپنی باشگاه ممکن است به گزینه‌های خارجی نیز روی بیاورند.

مارک ویلموتس در فصل ۱۹۸۷-۸۸ به عنوان بازیکن و در سال ۲۰۰۴-۲۰۰۵ به عنوان سرمربی در سنت ترویدنس حضور داشت و پدرِ همسر او سابق بر این مالک باشگاه سنت ترویدنس بود. باید دید بعد از ۱۴ سال بازهم شاهد حضور ویلموتس در فوتبال باشگاهی خواهیم بود یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان