تاریخ انتشار: 1395/07/20 21:48
کد خبر: 256260

کی‌روش: شش قسمت از سریال صعود باقی مانده/ ارزش این برد دوبرابر است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیروزی تیم ملی به خاطر اینکه برابر کره جنوبی به دست آمد ارزشی دو چندان دارد.
کی‌روش: شش قسمت از سریال صعود باقی مانده/ ارزش این برد دوبرابر است

به گزارش فرتاک ورزشی، کارلوس کی روش پس از پیروزی یک بر صفر شامگاه سه شنبه ایران برابر کره جنوبی در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: همانطور که همه شاهد بودند ما برابر یکی از تیم های برتر آسیا به پیروزی رسیدیم. ارزش برد ما به خاطر بردن تیم بزرگی چون کره جنوبی دو چندان می شود.

 

وی افزود: بسیار خوشحال هستیم به خاطر اینکه توانستیم سه امتیاز این دیدار را بدست بیاوریم. این چهارمین قسمت از بازی های ما برای رسیدن به جام جهانی بود که شش بازی دیگر آن باقی مانده و ممکن است هر شکست و پیروزی رقم بخورد.

کی روش ادامه داد: می خواهم از حضور هواداران تشکر کنم که در یک شب عزیز و محترم به ورزشگاه آمدند. من مراتب تسلیت خود را به مردم ایران اعلام می کنم. این دیدار در سطح جام جهانی برگزار شد و هر دو تیم نمایش قابل قبول و با کیفیتی داشتند. به همین خاطر به بازیکنان تیم ملی ایران و همچنین کره جنوبی به خاطر این بازی خوب تبریک می گویم.

 

وی ادامه داد: هنوز شش بازی دیگر باقی مانده و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. به همین خاطر از الان نمی خواهم در مورد تیم های صعود کننده و ادامه صدرنشینی ایران صحبت کنم. ممکن است در ادامه راه هر اتفاقی بیفتد.

 

سرمربی تیم ملی در مورد حاشیه سازی هایی که کره ای ها قبل از دیدار برابر ایران کردند گفت: ما ثابت کردیم که اتفاقات را باید در زمین ثابت کرد. ما دو برد خوب را برابر ازبکستان و کره جنوبی به دست آوردیم که این البته قسمتی از راهی است که برای رسیدن به جام جهانی طی کنیم.

 

کی روش ادامه داد: پیغامی که این بازی داشت این است که ما نباید اماده سازیمان را کم کنیم. بلکه باید این روند را ادامه دهیم و بیشتر از گذشته هم در راه آماده کردن تیم ملی باشیم چرا که این بازیکنان استحتقاق و شایستگی رسیدن به جام جهانی را دارند.

 

وی در پاسخ به پرسش یک خبرنگار چینی که پرسید شما در بازی با ازبکستان از دژاگه، جهانبخش و آزمون از ابتدا استفاده نکردید ولی در دیدار برابر کره استفاده کردید، آیا امکان دارد در دیدارهای آینده استفاده کنید گفت: در دیدار گذشته متاسفانه بازیکنانی که نام بردید مصدوم بودند اما در دیدار برابر کره شرایط بسیار خوبی داشتند و قطعا اگر خوب باشند در دیدارهای آینده از آنها استفاده می کنیم.

 

کی روش ادامه داد: ما تیم کره جنوبی را به خوبی آنالیز کرده بودیم و شناخت خوب و کاملی از این تیم داشتیم. سیستم این تیم در ابتدای بازی به هیچ عنوان بازیکنان تیم ملی ایران را شگفت زده نکرده چرا که ما شناخت خوبی از جزئیات تیم کره داشتیم و توانستیم به خوبی کارهای آنها را خنثی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lm6v6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش ترکیب خوبی برای تیم ملی انتخاب کند/ لژیونرها ضعیف بودند