//
کدخبر: ۲۲۸۰۶۸ //

سولشائر: جوانان منچستر شایسته برتری بودند

اوله‌گنار سولشائر با وجود شکست منچستریونایتد در دیداری تشریفاتی از عملکرد جوانان این تیم دفاع کرد.

سولشائر: جوانان منچستر شایسته برتری بودند
به گزارش فرتاک نیوز،

اوله‌گنار سولشائر پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل آستانه در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های اروپا از عملکرد جوانان منچستریونایتد دفاع کرد.

 سرمربی تیم منچستریونایتد در این باره گفت: عملکرد جوانان تیم خیلی خوب بود. برخی مواقع بسیار عالی نشان دادیم و در برخی دقایق اجازه دادیم حریف ما را به عقب بکشاند و این مسئله در نهایت به تیم‌مان ضربه زد. بازه زمانی اُفت ما در  ۱۰ دقیقه از نیمه دوم بود و می‌توانستید مشاهده کنید آنها در این بازه  پیشرفت کردند. در این‌گونه مواقع شما از این بچه‌ها می‌خواهید یاد بگیرند و سازماندهی خودشان را حفظ کنند. ما شانس‌هایی داشتیم و به نظرم شروع خوبی برای برخی از بازیکنان جوان بود.

وی در ادامه افزود: شما باید بازیکنان را به زمین بفرستید، قبل از اینکه بدانید  آیا به اندازه کافی خوب هستند یا نه. این همان انتظاری بود که از بازیکنان جوان تیمم داشتم و به نظرم  عالی ظاهر شدند. با وجود قطعی شدن صعود، مشتاق  بازی آخر با آلکمار هستیم. این بازیکنان درس‌هایی زیادی آموخته‌اند و از خیلی از آنها راضی هستم. این تیم بسیار محکم و منسجم است. آنها باید در تمرین هم عالی ظاهر شوند و پیشرفت کنند.

سولشائر همچنین تصریح کرد: متأسفم که جوانان تیمم نتوانستند با پیروزی بازی را به تمام برسانند، زیرا به نظرم شایسته برتری بودند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در خاتمه گفت: گلزنی برای مهاجمان مهم است. گل لینگارد هم عالی بود و به نظرم عملکرد سطح بالایی نشان داد. او  از لحاظ انرژی، نفوذ و  گلزنی عالی کار کرد و در رختکن و تمام طول بازی کارش را به خوبی انجام داد. به نظرم باید به عملکردش افتخار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان