تاریخ انتشار: 1398/09/09 00:36
کد خبر: 79748

سعید بیات: می توانستیم با گل های بیشتر به پیروزی برسیم

مربی داماش گیلان با اشاره به مشکلات شدید مالی این باشگاه گفت: بازیکنان داماش بدون هیچ دریافتی پانزده هفته در میادین ظاهر شده اند و اکنون شرایط برای آنها به مرحله غیر قابل تحمل رسیده است.
سعید بیات: می توانستیم با گل های بیشتر به پیروزی برسیم

سعید بیات در مورد دیدار تیمهای داماش گیلان و شهرداری تبریز اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم. در این بازی دو گل به ثمر رساندیم و چندین موقعیت خوب گلزنی را نیز از دست دادیم که در صورت گل شدن این فرصت ها می توانستیم به یک برد پر گل دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد : بازیکنان داماش در این دیدار نهایت تلاش خود را انجام دادند و در لحظاتی عدم تمرکز باعث از بین رفتن این موقعیت ها شد که شاید مشکلات مالی عامل اصلی آن باشد. مشکلات مالی در هر صورت روی تمرکز و کیفیت هر کاری تاثیر می گذارد و بازیکنان ما هم از این قاعده مستثنی نیستند.

مربی داماش با تشکر از بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان داماش تا اینجای کار بدون دریافت حتی یک ریال از قراردادهای خود با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش کرده اند و از آنها متشکریم. اما مشکلات مالی در داماش به حد بحران رسیده و تحمل این مشکلات برای بازیکنان که تنها درآمدشان از این راه است دیگر قابل تحمل نیست.

وی افزود: شاید دیگر تیمها هم مشکلات مالی داشته باشند اما آنها حداقل درصدی از قراردادهای خود را دریافت کرده اند اما در اینجا اعضای باشگاه هیچ دریافتی نداشته اند. بازیکنان در هزینه تهیه وسایل مورد نیاز و حتی در ایاب و ذهاب خود هم مانده اند. تداوم این وضعیت شرایط را برای ادامه کار سخت می کند و حیف است که این مشکلات داماش را از ریل اصلی خود خارج کند

سعید بیات با بیان اینکه شرمنده زحمات این بازیکنان هستیم اذعان داشت: هواداران داماش بدانند که بازیکنان با وجود این مشکلات و سختی ها با تمام توان تلاش خود را انجام داده اند، اما آنها هم از این راه کسب درآمد می کنند و باید آنها را درک کرد و شرایط شان را در نظر گرفت.

وی گفت: مسئولین باید به داد داماش برسند و از این تیم حمایت کنند. باید در کنار این تیم بود واجازه نداد تا مشکلات این تیم را از مسیر خوبش دور کند . همه دست به دست هم بدهند و کمک کنند تا مشکلات تیم حل شود و تیم به جاهای بالاتر برسد نه اینکه تیمی که اکنون نتایج خوبی گرفته و تا اینجای مسیر را به خوبی آمده ، اسیربحران مالی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zlgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان به دنبال پول‌های خارجی استقلال