تاریخ انتشار: 1398/09/09 12:08
کد خبر: 79710

19 آذر،قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

بنا به اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز 19 آذرماه به میزبانی شهر کوالالامپور برگزار می شود.
19 آذر،قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

همواره آخرین ماه سال میلادی برای فوتبالدوستان قاره کهن با استرس هایی در راه قرار گرفتن تیم های محبوب باشگاهی شان در گروه بندی بزرگ ترین تورتمنت باشگاهی آسیا به پایان می رسد، مراسمی که به میزبانی پایتخت مالزی در مقرر AFC با حضور نماینده تیم های حاضر در فصل با جذابیتی خاص برگزار می شود.

این بار اما این مراسم با چند روز تاخیر به نسبت سال های گذشته طی روز 10 دسامبر 2019(19 آذر 1398) برگزار می شود تا روزشمار برای نماینده های ایران در راه شناخت گروه های مقدماتی همین طور مسیر پلی آف برای ورود به این گروه ها آغاز شود. در شرایطی که فدراسیون نوید داده بود امسال سهمیه ایران 1+3 خواهد شد اما آخرین اخبار همان 2+2 را تایید می کند که ثابت می کند استقلال و شهرخودرو برخلاف پرسپولیس و سپاهان مسیری دشوارتر برای رسیدن به مرحله گروهی پیش رو دارند.

رقابت های ACL2020 آخرین دوره ای محسوب می شود که بازی ها با 32 تیم و در 8 گروه چهارتیمی در شرق و غرب برگزار می شود چون از سال 2021 بنا به وعده ای که روسای ای اف سی دادند این رقابت ها با شکلی متفاوت و احتمالا با 48 تیم برگزار شود که باید منتظر ماند و دید در آخرین دوره ACL با 32 تیم چه سرنوشتی در انتظار نماینده های ایران خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdkjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل شجاع خلیل زاده به الاهلی نامزد بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا شد