//
کدخبر: ۲۲۸۴۱۲ //

دلیل شکست خانگی بایرن از نگاه فلیک

سرمربی بایرن مونیخ به شکست تیمش برابر لورکوزن واکنش نشان داد. او گفت که نمی‌تواند شاگردانش را به خاطر این شکست سرزنش کند.

دلیل شکست خانگی بایرن از نگاه فلیک
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در ادامه هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا در آلیانس آره نا از بایرلورکوزن پذیرایی کرد. بایرن با پیروزی پرگل در این دیدار خانگی به صدر جدول رده بندی صعود می کرد اما نه تنها به پیروزی نرسید بلکه در این بازی خانگی به نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد.

هر دو گل بایرلورکوزن را بایلی به ثمر رساند و برای بایرن مونیخ هم توماس مولر گلزنی کرد. بایرن در حالی در این دیدار تن به شکست داد که پیش از این با هانس فلیک در چهار دیدار پیاپی به پیروزی دست پیدا کرد بود تا نوار پیروزی های این مربی هم قطع شود.

هانس فلیک سرمربی بایرن در نشست خبری بعد از بازی گفت: در چهار دیدار قبلی خود به پیروزی دست پیدا کردیم و متاسفانه در این دیدار تن به شکست دادیم. این شکست باعث نمی‌شود تا وحشت زده شوم بلکه با آرامش دلایل آن را بررسی خواهیم کرد. نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم چرا که آنها تا پایان تلاش کردند و هر کدام وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

سرمربی بایرن ادامه داد: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما به سادگی آنها را از دست دادیم و همین باعث شد تا تن به شکست دهیم. اگر از فرصت هایمان به خوبی استفاده می کردیم الان نتیجه دیگری رقم خورده بود.

او در پایان گفت: شکست آن هم در دیدار خانگی تلخ است. ناراحتیم که نتوانستیم در این بازی امتیاز به دست آوریم. امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

با این شکست بایرن مونیخ 24 امتیازی باقی ماند و به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد تا بار دیگر شرایط برای این تیم سخت شود.

در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا لایپزیگ با 27 امتیاز قرار دارد. مونشن گلادباخ هم با 25 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم است و شالکه هم با همین تعداد امتیاز در رده سوم جای دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان