تاریخ انتشار: 1398/09/15 16:50
کد خبر: 79004

مه آتزا، شاهد نبردی تمام تاکتیکی/جدال جذاب شاگردان کونته و فونسیکا

دو تیم اینترمیلان و آاس رم امشب در چارچوب هفته پانزدهم سری آ ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.
مه آتزا، شاهد نبردی تمام تاکتیکی/جدال جذاب شاگردان کونته و فونسیکا

افعی های صدرنشین برای تثبیت جایگاهشان می بایست در دیدار جمعه شب 15آذرماه 1398 در ورزشگاه مه آتزای شهر میلان که  سرمای شدیدی برآن نیز حاکم خواهد بود ، شاگردان فونسکا درقالب آاس رم، تیم متحول شده این روزهای سری آ که در رده پنجم جدول قراردارد را، ببرند تا همچنان برصدر جدول حکمروایی کنند.

کمترین لغزشی ازسوی شاگردان کونته درچنین دیدار حساس و مهمی می تواند به قیمت از دست دادن صدرجدول سری آ منتهی شود،زیرا یوونتوس تشنه، بشدت در انتظار تکیه زدن بر جایگاهی است که سال های  سال به آن عادت کرده و خو گرفته است.

تقابل دوشیوه از بازی باطراوت فوتبال تمام تاکتیکی ایتالیایی ،آنهم با دو نوع مدل و سیستم اولیه فوتبال، می تواند بر زیبایی و جذابیت این دیدار  بیفزاید.

کونته با مدل مورد علاقه اش،2-5-3 به مقابله فونسکا مربی جوان و آینده داری می رود که با مدل انعطاف پذیر 1-3-2-4 بازی می کند.

هردوتیم در هفته گذشته از سد دوتیم اسپال و ورونا گذشته بودند و ازنظر مسائل روحی و روانی و آمادگی ذهنی درشرایط خوبی بسر می برند.

دوتیم مذکور چندین مصدوم تاثیرگذار دارند که نبود سنسی و بارلا دو بازیکن خلاق ،باهوش و تکنیکی می تواند،خط میانی افعی ها را آسیب پذیر کند.هرچند گالیاردینی دیگر بازیکن خط استراتژیک میانی افعی ها  نیز قادر به همراهی تیمش در این بازی کلیدی نخواهد بود تا دست کونته دراین خط بسته باشد.

در آن سوی زمین نیز رمی ها غایبانی دارند که می توانستند عصای دست فونسکا باشند،بازیکنانی چون: فازیو،کلایورت،پاستوره،زاپاکوستا و کریستانته از آن جمله اند.

درجدال جذاب و‌نفس گیر کونته و فونسکا می توان به تاکتیکی ترین بازی این هفته سری آ با چشمانی تیزبین نگاه کرد،تا از دل این دیدار حساس به بار فنی و نکات مهم آموزشی فوتبال ناب ایتالیایی دست پیدا کرد.

قطعا ساری وشاگردانش با نگاهی ویژه و وسواسی خاص به این بازی می نگرند.

در سابقه دیدار این دوتیم پرافتخار ایتالیایی، سهم اینتری ها به مراتب بیشتر از رمی ها است.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nagq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور در تمرینات اینتر؛عبدالله ویسی راهی ایتالیا می شود!