تاریخ انتشار: 1398/09/15 17:04
کد خبر: 79003

پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل شاهین

شاگردان ذخیره گابریل کالدرون در روز ریکاوری اصلی‌ها با شش گل شاهین تهران را شکست دادند.
پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل شاهین

بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن، تمرین امروز سرخپوشان اختصاص به ریکاوری برای بازیکنان اصلی و بازی دوستانه برای ذخیره‌ها اختصاص داشت که در نهایت با پیروزی شش بر سه آنها مقابل شاهین تهران همراه شد.

ترکیب تیم ذخیره پرسپولیس را در این بازی علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احسان حسینی، آدام همتی، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی و مهدی عبدی شکل دادند که در نهایت با گل‌هایی که کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی، مهدی عبدی و سعید حسین پور (2گل) به ثمر رساندند بازی به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند که در بازگشت از هنگ کنگ برای حضور در مراسم برترین‌های آسیا، در دیدار مقابل ذوب آهن روی نیمکت حضور یافته بود، در این بازی تدارکاتی در ترکیب اصلی به میدان رفت.

کامیابی نیا نیز در بازگشت از مصدومیت دقایقی در جدال با ذوب آهن برای سرخپوشان به میدان رفته بود، در این دیدار تدارکاتی زننده یکی از گل‌های تیمش بود تا از آمادگی خود خبر دهد.

سعید حسین پور و امیر روستایی که در دیدارهای اخیر به نیمکت نشین برای این تیم تبدیل شده‌اند، در دیدار تدارکاتی فرصت خودنمایی به دست آوردند که با گلزنی آمادگی خود را نشان دادند.

بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل ذوب آهن به میدان رفته بودند و با سه گل حریف را شکست دادند نیز بعد از دقایقی ریکاوری تمرین را ترک کردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j9lk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با شاهین شهرداری بوشهر