تاریخ انتشار: 1395/07/21 16:30
کد خبر: 256165

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک:برنامه ریزی نادرست فدراسیون به تیم ما ضربه زده است.

حسین عبدی سرمربی بومی تیم فوتبال شهرداری اراک که سال گذشته این تیم را از لیگ دسته سوم فوتبال کشور راهی دسته دوم کرد در نشست مطبوعاتی باشگاه بیان کرد: پس از اینکه سال گذشته با یک کادر فنی کاملا بومی موفق شدیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم از اول مرداد ماه تمرینات خودمان را برای حضوری قدرتمند در لیگ دو آغاز کردیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک:برنامه ریزی نادرست فدراسیون به تیم ما ضربه زده است.

به گزارش سرویس دسته دو فرتاک ورزشی، حسین عبدی سرمربی بومی تیم فوتبال شهرداری اراک که سال گذشته این تیم را از لیگ دسته سوم فوتبال کشور راهی دسته دوم کرد در نشست مطبوعاتی باشگاه بیان کرد: پس از اینکه سال گذشته با یک کادر فنی کاملا بومی موفق شدیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم از اول مرداد ماه تمرینات خودمان را برای حضوری قدرتمند در لیگ دو آغاز کردیم.
وی ادامه داد: ما آخرین تیمی در باشگاه شهرداری بوده ایم که مسابقاتمان تمام شد و از سمت دیگر اولین تیمی بودیم که مسابقات خود را آغاز کرده ایم و به همین دلیل فرصت بسیار کمی برای بستن تیم در اختیار داشته اینم.
وی اظهار کرد: چند بازیکن که برای فصل جدید مد نظر ما نبودند از تیم جدا شدند و از سوی دیگر توانستیم چند بازیکن خوب را جذب کنیم.
عبدی با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال تاکید کرد: شما کجای دنیا را دیده اید که بعد از شروع لیگ باز هم به لیگ تیم اضافه کنند، این موضوع واقعا عجیب است، اما در لیگ دو اتفاق افتاد و فردی که در فدراسیون نفوذ داشت توانست تیم خود را در جدول لیگ دو قرار دهد و جدول دوازده تیمی را سیزده تیمی کند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تصریح کرد: تمام تیم ها تاکنون پنج بازی انجام داده اند ولی تیم ما تنها سه بازی انجام داده است که آنهم در فاصله بیست روز اتفاق افتاده است که نشان دهنده ضعف فدراسیون فوتبال در برنامه ریزی است.
عبدی بیان کرد: بازی چهارم ما هم بیرون است و در مجموع چهار بازی سه بازی میهمان بودیم که این هم موضوعی دیگر است.
عبدی تصریح کرد: در بازی آخر برابر بعثت کرمانشاه خوب بازی نکردیم و بازی را واگذار کردیم ولی واقعا اتفاقات فدراسیون فوتبال در این چند روز ما را متضرر کرد. با این وجود تلاش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم و  دل فوتبال دوستان را شاد کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qybjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: دربی برای استقلال فرشته نجات است/ جایگاه در جدول بی تاثیر است
اختصاصی/