تاریخ انتشار: 1395/07/21 16:52
کد خبر: 256159

خیال کی روش از صعود راحت شد؟

سرمربی تیم ملی بعد از دیدار با کره جنوبی آرام تر از همیشه در برابر خبرنگاران قرار گرفت
خیال کی روش از صعود راحت شد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، نشست خبری کارلوس کی روش این بار از همیشه آرام تر به اتمام رسید. سرمربی تیم ملی بر خلاف پایان اولین بازی با قطر دیگر نسبت به آینده تیم ملی هشداری نداد و تنها با لحنی آرام تر از مسئولان فدراسیون و اهالی فوتبال خواست تا تدارک برای آمادگی تیم ملی را افزایش دهند. او هر چند معتقد است که ایران همچنان 6 فینال پیش روی خود دارد اما به خوبی می داند با توجه به امتیاز گیری تیم ملی تا به امروز مسیر صعود برای این هموار شده است.

سرمربی تیم ملی که به لحن تند و صحبتهای انذار دهنده خود فوتبالی ها را عادت داده بود، بعد از صدر نشینی تیم ملی در گروه A رقابتهای مقدماتی جام جهانی ترجیح داد بیشتر زمان خود را به ستایش بازیکنان تیم ملی بپردازد و از بازیکنان خود که تلاش زیادی برای کسب دو پیروزی بزرگ کرده بودند، تمجید کند.

بر خلاف دوره گذشته، به نظر می رسد تیم ملی کار آسان تری برای صعود به مرحله نهایی جام جهانی دارد و با توجه به دیدار مستقیم کره جنوبی و ازبکستان در روز آخر دور رفت از یک سو و دیدار تیم ملی برابر سوریه، سرمربی تیم ملی به خوبی می داند که بعد از پایان دور رفت، تکلیف صعود تیم ملی به جام جهانی مشخص خواهد شد و با توجه به حریف نه چندان دشوار تیم ملی، شاید کی روش در پایان دور رفت از صعود ایران به جام جهانی مطمئن شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kl59x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروانی: با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کردیم/ کره فرصتی نداشت