تاریخ انتشار: 1398/09/18 01:33
ذوب آهن - نساجی؛
کد خبر: 78722

صحنه رمانتیک منصوریان و مهاجری تکرار خواهد شد؟

بازی مقابل نساجی می تواند آخرین حضور منصوریان بر روی نیمکت ذوب آهن باشد.
صحنه رمانتیک منصوریان و مهاجری تکرار خواهد شد؟

منصوریان و تیمش که تا پایان هفته دهم نتوانسته بودند نتایج خوبی کسب کنند، قرار شد که از 5 بازی پیش رو حداقل 10 امتیاز به دست آورند. از این 5 بازی، تا کنون ذوب آهن 3 بازی را پشت سر گذاشته و به ترتیب پیروزی مقابل فولاد، تساوی برابر نفت مسجد سلیمان و شکستِ سنگین جلوی پرسپولیس نتایج این تیم در این 3 بازی بود. تنها فرصت منصوریان برای ماندن در جایگاه خود و رسیدن به حد نصاب تعیین شده، پیروزی در دو بازی پیش رو مقابل نساجی و گل گهر است. 

ذوب آهن مقابل پرسپولیس از یک نقطه چندین بار ضربه خورد و سرخپوشان با یک تاکتیک تکراری، چندین بار به ذوب آهن ضربه زدند. دفاع 3 نفره منصوریان مقابل پرسپولیس کارساز نبود و با پاس های عمقی، به راحتی شکسته شد؛ حال باید ببینیم منصوریان در بازی های پیش رو با 3 دفاع تیمش را به میدان خواهد فرستاد یا سیستم دیگری را برای تیمش در نظر خواهد گرفت. 

فارغ از جایگاه تیم نساجی در جدول، مازندرانی ها برای تمامی تیم ها دردسر ساز بودند. از آخرین برد نساجی چی ها مدت ها می‌گذرد و آنها هنوز در فصل پاییز طعم پیروزی را نچشیده اند؛ اما هواداران همچنان تیم را تشویق می‌کنند و نساجی در هر بازی با تمام توان به مصاف با حریفان می‌رود.

علیرضا منصوریان و رضا مهاجری. پس از صحنه رمانتیکِ !به وجود آمده بین این دو سرمربی، در زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود و مهاجری در پدیده حضور داشت، منصوریان از استقلال رفت و این بار هم ممکن است منصوریان بعد از دیدار با نساجی، مجبور به خداحافظی با ذوب آهن شود.

ذوب آهن پس از 9 سال در خانه مقابل پرسپولیس تن به شکست داد و با 3 گل مغلوب این تیم شد. نساجی هم مقابل سپاهان به تساوی 2-2 رسید. 

ذوب آهن با 11 امتیاز در رتبه دوازدهم و نساجی با یک امتیاز بیشتر، در جایگاه یازدهم قرار دارد. 

دوشنبه 18 آذر 98

ذوب آهن - نساجی ساعت 17:30  ورزشگاه فولادشهر اصفهان 

داور: حسن اکرمی

کمک ها: علیرضا ایلدروم – علیرضا مرادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzrrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میزبانی با تماشاگر برای تراکتور در دیدار با استقلال