//
کدخبر: ۲۳۰۰۰۲ //

واکنش زرینچه به جانشینی استراماچونی

زرینچه در پاسخ به این پرسش که گفته می شود شما سرمربی موقت استقلال شده اید، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و نمی دانم چرا برخی رسانه ها این موضوع را مطرح کرده‌اند.

 واکنش زرینچه به جانشینی استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد زرینچه در خصوص خداحافظی آندره استراماچونی از سرمربیگری استقلال گفت: متاسفانه حالا که شرایط استقلال خوب بود و نتایج قابل قبولی هم کسب می کردیم برخی مشکلات باعث شد تا اتفاقات بدی در استقلال رخ دهد. آندره استراماچونی با صدور بیانیه ای با آبی پوشان خداحافظی کرد و از حمایت هواداران استقلال به شدت تشکر کرده است.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که گفته می شود شما سرمربی موقت استقلال شده اید، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و نمی دانم چرا برخی رسانه ها این موضوع را مطرح کرده‌اند. من سرپرست تیم هستم و فردا هم وظیفه سرپرستی را انجام می دهم و هرگز سرمربی استقلال در این برهه نخواهم شد.

وی در پاسخ به این پرسش که شما قرار بود امشب تهران را به مقصد کوالالامپور ترک کرده و در جلسه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان شرکت کنید گفت: با شرایطی که به وجود آمد اگر من هم می رفتم دیگر کسی نبود بالای سر تیم باشد. بنابراین در تهران و کنار بازیکنان خواهم ماند تا فردا بازی خود برابر پیکان را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این مشکل زودتر حل شود تا باز هم  استقلال به شرایط خوبی که داشت بازگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان