تاریخ انتشار: 1398/09/19 01:30
شاهین بوشهر-صنعت نفت آبادان؛
کد خبر: 78582

میشو اولین برد را برای شاهین کسب خواهد کرد؟

آیا شاهین در مقابل صنعت نفت می‌تواند به اولین برد خود در این فصل دست یابد؟
میشو اولین برد را برای شاهین کسب خواهد کرد؟

شاهین همچنان با مربی جدید خود شکست ناپذیر است. 

میشو در 3 بازی اخیر بیشتر از 10 هفته ابتدایی برای بوشهری ها امتیاز جمع کرد؛ ولی همچنان نگه داشتن شاهین در لیگ مأموریتی دور از دسترس به نظر می‌رسد. شاهین در 3 بازی اخیر خود همچنان در امر گلزنی با مشکل رو به رو بوده و 1 گل به ثمر رسانده، اما در خط دفاعی موفق عمل کرده و با 1 گل خورده و 2 کلین شیت آمار خوبی را از خود به ثبت رسانده است.

بهترین گلزن بوشهری ها حسین مالکی با 4 گل زده است. مالکی ستاره بی چون و چرای سفیدپوشان بوشهری بوده اما عملکرد ضعیف تیمی شاهین باعث شده تا این ستاره آنچنان که باید و شاید در دید نباشد.

صنعت نفت آبادان با تمام مشکلات مالی خود تا به اینجای رقابت‌ها نتایجی فراتر از انتظار گرفته و تنها 3 امتیاز با صدر فاصله دارد. با پرداخت درصدی از قرارداد، حالا آبادانی ها می‌توانند با روحیه ای بهتر فصل را دنبال کنند و حتی برای کسب سهمیه ی آسیایی بجنگند. 

ساز جدایی آل کثیر:

بهترین گلزن آبادانی ها بعد از 2 گلی مقابل پیکان به ثمر رساند، اعلام کرد دیگر در نفت نمی‌ماند. این بازیکن دزفولی در این فصل 6 گل برای برزیلی های ایران زده و با ادامه همین روند، می‌تواند یکی از نامزد های آقای گلی لیگ برتر باشد. 

اسکوچیچ و کریستیچوویچ. این بازی جدال سرمربیان کروات لیگ است دراگان اسکوچیچ در ایران سابقه سرمربیگری تیم های ملوان، خونه به خونه و فولاد را دارد و میشو هدایت مس کرمان را برعهده داشته. 

نتیجه هفته گذشته:

شاهین در مقابل تیمِ پر مهره تراکتور به تساوی ارزشمند 0-0 دست یافت و صنعت نفت نیز در دیداری پر گل، با حساب 3 بر 2 مقابل پیکان به پیروزی رسید. 

شاهین با 5 امتیاز قعر نشین است و صنعت نفت با 22 امتیازِ کسب کرده از 12 بازی، در رتبه پنجم جدول قرار دارد. 

سه شنبه 19 آذر

شاهین شهرداری بوشهر - صنعت نفت آبادان ساعت 16:30

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک ها: امیر محمد داوددزاده ومحسن بابایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdglp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازگشت بازیکن پیشین صنعت نفت به آبادان