تاریخ انتشار: 1398/09/19 13:36
کد خبر: 78526

زنده| آغاز قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا از دقایقی قبل آغاز شده است.
زنده| آغاز قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2020 امروز برگزار خواهد شد و نمایندگان ایران نیز حریفان خود را خواهند شناخت. پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ و حذفی، سپاهان به عنوان نایب قهرمان لیگ و استقلال و شهر خودرو هم در قامت دو نماینده دیگر فوتبال ایران در این قرعه کشی حضور خواهند داشت. اینجا به صورت زنده مراسم قرعه کشی را با عکس، تصاویر، واکنش ها و... بررسی خواهیم کرد:

11:59 - دیوار افتخار؛ این تابلویی است که در حاشیه مراسم قرار داده شده و نام قهرمانان فوتبال آسیا روی آن نقش بسته است. الهلال، کاشیما، اوراوا، چونبوک و... .

11:54 - العین و السد باتجربه ترین تیم ها هستند؛ آن ها 15 بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتند.

11:50- شهر خودرو، السیلیه، چنای سیتی هند و پرث گلوری استرالیا تنها تیم هایی هستند که برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می شوند.

11:44 - این فصل نیز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با توپ اختصاصی ACL برگزار خواهد شد. پیش تر کنفدراسیون فوتبال آسیا توپ مشخصی برای این مسابقات نداشت و به شکلی معمولی توپ های هرساله نایک را انتخاب می کرد.

11:41 - نمایندگان تیم های ایرانی در حاشیه مراسم عکسی به یادگار گرفتند.

11:30 - قرعه کشی از حدود سی دقیقه بعد آغاز می‌شود؛ ساعت 16:30 به وقت کوالالامپور.

11:15 - کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته تا امسال یک سهمیه را به قهرمان فصل گذشته اختصاص دهد. غیبت کاشیما آنتلرز در لیگ قهرمانان2019 بسیار تعجب آور بود و البته دستمایه تمسخر AFC نیز شد. دبیرکل این کنفدراسیون می گوید که چنین کاری مطابق با شیوه های نوین فوتبال در جهان است.

11:00 - قرعه کشی AFC کاپ لحظاتی پیش برگزار شد. در این رقابت ها 36 تیم حضور دارند که اغلب از کشورهایی با فوتبال در حال توسعه هستند. نظیر لبنان، سوریه، بحرین و اردن در غرب آسیا.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zb9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 استقلال با استراماچونی مدعی قهرمانی آسیا خواهد بود