//
کدخبر: ۲۳۰۴۵۰ //

لورکوزن و ماموریت تقریبا غیرممکن برابر یوونتوس

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ مسابقه چهارشنبه شب به پایان می‌رسد تا تکلیف ۱۶ تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شود.

لورکوزن و ماموریت تقریبا غیرممکن برابر یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت مسابقه چهارشنبه شب به پایان می‌رسد تا تکلیف ۱۶ تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شود.

گروه A

پاری سن ژرمن - گالاتاسرای

بروخه - رئال‌مادرید

 در این گروه صدرنشینی تیم پاریسی مشخص شده است و رئال نیز خیالش بابت صعود به مرحله حذفی راحت شد. به احتمال زیاد توخل در این دیدار به بعضی از نفرات تیمش استراحت خواهد داد.  همچنین رئال‌مادرید که صعودش به عنوان تیم دوم به مرحله بعد قطعی شده باید در خانه بروخه به میدان برود. هر دو دیدار این گروه حکم تشریفاتی را دارد و دو تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص شده‌اند. احتمال دارد گرت بیل در این دیدار از ابتدا در ترکیب رئال به میدان برود. بروخه با یک امتیاز بیشتر از گالاتاسرای شرایط بهتری برای صعود به لیگ اروپا دارد.

گروه B

بایرن‌مونیخ - تاتنهام

المپیاکوس- ستاره‌سرخ

 ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اعلام کرده برای این دیدار قصد دارد خیلی از بازیکنان اصلی تاتنهام از جمله هری کین را استراحت دهد. صعود تاتنهام به عنوان تیم دوم قطعی است و بایرن مونیخ نیز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شده است و این دیدار برای هر دو تیم تشریفاتی است. فلیک بعد از شکست برابر مونشن‌گلادباخ به دنبال مساعد کردن شرایط است.

در دیگر دیدار این گروه المپیاکوس در خانه به دیدار ستاره سرخ خواهد رفت تا پرونده این گروه نیز بسته شود.

گروه C

دیناموزاگرب - منچسترسیتی

شاختار - آتالانتا

پپ گواردیولا در بدترین فصل مربیگری خود نمی‌خواهد همچنان نتایج ضعیفی به دست بیاورد ولی این بار تیم صعود کرده گواردیولا در زاگرب به دیدار دینامو خواهد رفت. دینامو باید سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد و منتظر امتیاز از دست دادن شاختار باشد تا این تیم کروات جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و باید دید تیم اوکراینی این فرصت طلایی را به راحتی از دست می‌دهد یا خیر.

شاختار باید در آخرین بازی خود در این گروه برابر آتالانتایی قرار گیرد که در اولین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان حرف چندانی برای گفتن نداشت.

گروه D

بایرلورکوزن - یوونتوس

اتلتیکومادرید- لوکوموتیو

در این گروه غیر از لوکوموتیو، سه تیم دیگر از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار هستند. لورکوزن در حساس‌ترین دیدار به دیدار یوونتوس می‌رود. تیم آلمانی چاره‌ای جز کسب برد در این دیدار ندارد و البته با حریف سرسختی دیدار خواهد داشت که این هفته برابر لاتزیو با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. یوونتوس صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است و باید دید با تمام توان خود در این دیدار به میدان می‌رود یا خیر.

همچنین در دیگر دیدار اتلتیکومادرید در خانه پذیرای تیم لوکوموتیو مسکو است تا بتواند با شکستن طلسم تساوی و باخت‌ها راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان