//
کدخبر: ۲۳۰۴۵۴ //

اخبار جدید از گزینه های وزیر برای جانشینی فتحی در استقلال

گزینه‌های مدیریت استقلال همه سابقه فعالیت در این باشگاه در بالاترین درجه دارند و باید دید در نهایت فرد مورد اعتماد وزیر ورزش برای این باشگاه و هواداران دلخورش چه کسی خواهد بود.

اخبار جدید از گزینه های وزیر برای جانشینی فتحی در استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

اوضاع در این دو روز اخیر برای باشگاه استقلال بحرانی بوده و همه چیز در هم قاطی شده است. از سفر آندره‌آ استراماچونی به ترکیه درست روز بازی با پیکان و استعفای امیرحسین فتحی اوضاع را برای آبی‌های پایتخت در حالت قرمز قرار داد و حالا گزینه‌های مختلفی برای جانشینی این فرد به عنوان مدیرعامل معرفی می‌شود. موضوعی که کامران منزوی نیز بر روی آن مهر تایید زده و سه نام را نیز برای مدیرعاملی مطرح کرده که مدنظر هیئت مدیره هستند. علی فتح الله زاده ، هاشم ساعدی و کاظم اولیایی که هر سه از استقلالی‌های سابق به حساب می‌آیند.

اما بگذارید نگاهی به کارنامه و پیشینه این سه داشته باشیم و از سابقه مدیریتی آن‌ها پرده برداریم:

*علی فتح الله زاده

مدیری که محبوبیت فراوانی در بین هواداران دارد و روز قبل نیز شعارهایی در حمایت از او سر داده شد. فتح الله زاده بیش از این در سه مقطع به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت کرد که سابقه او را به بیش از ۱۲ سال افزایش داده است. او که به واسطه خریدهای جنجالی و پر سر و صدای خود، در دل هواداران جا گرفته و محبوب است تا به اینجا سه عنوان قهرمانی در جام آزادگان و لیگ برتر، چهار قهرمانی در جام حذفی و یک نایب قهرمانی آسیا با آبی‌ها داشته و حالا می‌خواهد روند مثبت خود را نیز ادامه دهد. ظهر امروز اخباری مبنی بر جلسه دو ساعته او با وزیر ورزش مخابره شد اما نتیجه‌ آن به بیرون درز پیدا نکرد و باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

*کاظم اولیایی

اولیایی سابقه ۸ ساله برای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال را دارد. از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۵ که یک قهرمانی آسیا را برای آبی‌ها به همراه داشت. درست در زمان مدیریت اولیایی نیز استقلال به دسته سوم فوتبال کشور رفت تا فراز و فرود بسیاری را تجربه کند. با این حال او در این مدت توانست نظم خوبی به مدیریت باشگاه استقلال دهد و همواره جزو گزینه‌های مطرح برای مدیریت استقلال است. هر چند که طبق اطلاعات به دست آمده او شانس کمتری نسبت به فتح الله زاده برای رسیدن به مدیریت استقلال دارد.

*هاشم ساعدی

در روزمه قبلی ساعدی پست‌های مختلف مدیریتی دیده می‌شود. از انتخاب به عنوان عضو هیئت مدیره تا فعالیت به عنوان قائم مقام و سخنگوی باشگاه. او پیش از این به عنوان یکی از افراد نزدیک به فتح الله زاده شناخته می‌شد و چند مرتبه از مدیرعاملی این فرد در استقلال حمایت کرد و حالا خود گزینه نشستن بر روی صندلی مدیریت استقلال است. ساعدی نسبت به دو کاندید دیگر جوان تر است و به همین دلیل از شانس بیشتری برای رسیدن به این عنوان برخوردار خواهد بود.

این اسامی در حالی به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی استقلال مطرح می‌شود که امشب، مسعود سلطانی‌فر در حکمی به صورت رسمی خلیل‌زاده را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد و به نظر می‌رسد قصد دارد با دقت فراوان مدیرعامل جدید آبی‌ها را معرفی کند. هر چند که احتمال دارد با توجه به حساسیت زمانی و رسیدن به مهم ترین نقطه فصل، کادر مدیریتی استقلال دچار تغییر فراوانی نشده همه چیز طبق روال پیش رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان