تاریخ انتشار: 1398/09/21 12:48
کد خبر: 78295

صیادمنش:امیدوارم من تنها غایب این اردو باشم

اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال امید ایران گفت که در مقطع فعلی نمی‌تواند به اردوی پیش روی این تیم اضافه شود.
صیادمنش:امیدوارم من تنها غایب این اردو باشم

و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، اللهیار صیادمنش جهت انجام برخى امور ادارى، سفرى به تهران داشت و روز گذشته (چهارشنبه) به استانبول بازگشت.

مهاجم تیم فوتبال امید ایران در خصوص شرایط خودش پیش از آغاز اردوى این تیم گفت: بازى‌هاى ما همچنان ادامه دارد و طبیعتاً در این مقطع نمى‌توانم به تمرینات تیم در اردوى تهران ملحق شوم. طبق آخرین خبرى که دارم، فدراسیون با باشگاه استانبول‌اسپور مذاکره کرده و در انتظار پاسخ مکتوب هستند، البته به صورت شفاهى با من صحبت کردند که اعلام کردم دوست دارم کنار تیم باشم و فکر مى‌کنم همکارى لازم انجام مى‌شود. بر این اساس انشاءلله مستقیماً راهى تایلند مى‌شوم تا تیم را همراهى کنم.

صیادمنش همچنین در خصوص شرایط اردوهاى پیش روى تیم امید اظهار داشت: تا جایى که من مى‌دانم، مهدی مهدى‌خانى و یونس دلفى هم تلاش مى‌کنند در اردوى قطر حضور داشته باشند. انشاءلله بازیکنان لیگ هم در تهران وارد اردو مى‌شوند و امیدوارم من تنها غایب این اردو باشم. هرچند دوست داشتم در همین اردو هم حضور داشته باشم، اما شرایط بازى‌ها اجازه نمى‌دهد. خوشبختانه در سفر اندونزى، تیم امید را همراهى کردم و مثل همه بچه‌ها، انگیزه زیادى براى حضور در مسابقات نهایى دارم.

وى در پایان گفت:تیم المپیک از بازیکنانى تشکیل شده که به جام جهانى نوجوانان و جوانان صعود کرده‌اند و همه بچه‌ها تجربیات خوبى دارند. این تیم مى‌تواند نمایش شایسته‌اى در تایلند داشته باشد و بسیارى از همین بچه‌ها در آینده نزدیک، ترکیب تیم ملى را شکل مى‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxagj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صیاد استقلالی ها،غایب بزرگ لیست امید!