//
کدخبر: ۲۳۰۸۰۵ //

وقتی استراماچونی به نفع سپاهان و پرسپولیس کنار می کشد

بحران خودساخته اخیر در استقلال می تواند به نفع دیگر مدعیان قهرمانی تمام شود.

وقتی استراماچونی به نفع سپاهان و پرسپولیس کنار می کشد
به گزارش فرتاک نیوز،

استراماچونی پیش از بازی این هفته استقلال و به دلیل اختلافات مالی از تیم کناره گیری کرد تا آبی پوشان دچار مشکل بزرگی شوند. آبی ها بدون سرمربی خود به مصاف پیکان رفتند و به نتیجه ای بهتر از تساوی نیز دست نیافتند. حال اگرچه گفته می شود استراماچونی بزودی باز خواهد گشت اما عملا استقلا‌ل فرصت تمرین زیر نظر سرمربی خود قبل از بازی بعدی لیگ را هم از دست داده و این احتمال هم وجود دارد که برابر تیم بحران زده شاهین نیز دوباره امتیاز از دست بدهد.

این اتفاقات در چنین برهه ای، البته بهترین خبر برای رقبای استقلال و دیگر مدعیان قهرمانی است. آبی پوشان پس از مدتها تلاش، تازه اوج گرفته و به صدر رسیده بودند اما اتفاقات اخیر نه تنها احتمالا روند رو به رشد استقلال را با مشکل روبرو خواهد کرد بلکه این پیام را هم برای دیگر مدعیان دارد که می توانند مقایل استقلال بایستند.

استقلال در حال حاضر با یک بازی بیشتر و ۲۶ امتیاز در صدر جدول ایستاده، پرسپولیس و سپاهان با یک بازی کمتر و ۲۵ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند و پدیده نیز با ۲۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.فولاد و صنعت نفت نیز ۲۳ امتیازی هستند. با چنین کورس فشرده ای در مسیر قهرمانی هیچ تیمی حق اشتباه و لغزش ندارد و جالب اینکه در چنین شرایطی یک بحران خودساخته در استقلال برای دیگر رقبا فرصت ایجاد کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان