//
کدخبر: ۲۳۰۸۱۳ //

تیم کالدرون نیم‌فصل دوم بهتر می‌شود

کاپیتان اسبق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: پرسپولیس نیم‌فصل دوم باید در سه جام رقابت کند و تیم به آمادگی سیدجلال، شجاع و کنعانی‌زادگان همزمان نیاز دارد.

 تیم کالدرون نیم‌فصل دوم بهتر می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سپهر حیدری که به‌تازگی سرمربیگری تیم امید‌های پرسپولیس را برعهده گرفته و کارش را هم با برد آغاز کرد، در روز بازی با پیکان به ورزشگاه رفت و از سرخپوشان حمایت کرد. حضور حیدری در ورزشگاه باعث شد تا با او گفتگو کنیم و نظرش را در مورد عملکرد پرسپولیس بدانیم.

بعد از مدت‌ها به ورزشگاه آمدید، حال و هوای ورزشگاه چطور بود؟

هوا که خیلی سرد بود، اما با تشویق هواداران و بازی گرم بازیکنان سرمای هوا را فراموش کردیم. چند سالی بود که در کیش بودم و نتوانستم کنار تیم باشم، ولی با این حال در زمان برانکو به اردوی تیم رفتم و در زمان کالدرون هم سر تمرین پرسپولیس حاضر بودم و از فضای تیم دور نیستم. امروز هم آمدم تا هم از تیم حمایت کنم و هم نیاز به تجربه بیشتر برای هدایت تیم امید‌های پرسپولیس دارم و تماشای بازی تاکتیکی مجید جلالی و کالدرون برای من لازم بود.

پرسپولیس انگار دو هفته است متحول شده، نظر شما چیست؟

پرسپولیس هفته به هفته نمایش بهتری دارد و کالدرون تازه ترکیبش را شناخته و پیش‌بینی می‌کنم نیم‌فصل دوم بازی‌های بهتری از تیم کالدرون ببینیم.

علیپور برای اولین بار دو هفته متوالی گل زد، فکر می‌کنید توانایی آقای گلی را دارد؟

قطعاً علی یکی از شانس‌های اصلی آقای گلی است و با گلی که مقابل ذوب‌آهن زد، دیگر استرس ندارد و دیدید که با تمرکز تک به تک را چیپ زد. با راه افتادن دوباره علیپور و گلزنی‌هایش خیال‌مان راحت شد و دیگر پرسپولیس مشکل گلزنی نخواهد داشت.

نظر شما در مورد سیستم چرخشی مدافعان وسط پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس نیم‌فصل دوم باید در سه جام رقابت کند و تیم به آمادگی سیدجلال، شجاع و کنعانی‌زادگان همزمان نیاز دارد. مدافعان وسط زیاد کارت می‌گیرند و داشتن ۳ مدافع وسط آماده برای بازی در ۳ جام نیاز است. کالدرون از حالا به فکر آن روز است که هر کدام از این سه نفر نبودند نگرانی نداشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان