تاریخ انتشار: 1398/09/23 00:54
استقلال تهران - شاهین بوشهر؛
کد خبر: 78135

آخرین دیدار نیم فصل آبی پوشان بدون استرا به خوشی تمام می شود؟

آیا استراماچونی در مقابل با شاهین روی نیمکت استقلال خواهد نشست؟
آخرین دیدار نیم فصل آبی پوشان بدون استرا به خوشی تمام می شود؟

هنوز معلوم نیست این مربی چه زمانی و در صورت حل شدن مشکلاتش وارد تهران خواهد شد هر چند در مصاحبه‌ای که امروز از قول او منتشر شده، استرا گفته بعید است به دیدار فردای استقلال برسد

ماجرای استراماچونی این روزها به نقل محافل تبدیل شده و از فوتبالی ها گرفته تا سیاسیون پیگیر بازگشت او هستند. یک روز قبل از بازی استقلال مقابل پیکان بود که خبر کناره‌گیری مربی ایتالیایی به گوش رسید. طرفداران استقلال که دلِ خوشی از مدیریت تیم نداشتند، خونشان به جوش آمد و لب به اعتراض گشودند و حتی کار به برخورد فیزیکی با مسئولان باشگاه هم کشیده شد. درپی این اعتراضات، فتحی از سِمت خود استعفا داد و حالا آبی پوشان منتظر مدیر جدید خود و البته بازگشت سرمربی‌شان هستند. 

استقلال برای بازگشت به صدر جدول باید حتما این بازی را ببرد و باید دید آبی‌ها با شرایط ویژه‌ای که دارند، موفق به بردن حریفشان خواهند شد یا نه.

در نبود استرا و در روزی که زرینچه و غلامپور این مسئولیت را بر عهده نگرفتند، کاپیتان استقلال مامور چینش تیم در بازی مقابل پیکان شد و در عجیب ترین روز های باشگاه، و یا علاوه بر کاپیتان، نقش مربی را هم ایفا می‌کرد. 

از زمان ورود مربی کروات به شاهین، این تیم نه می‌برد و نه می‌بازد و چهارمین بازی میشو کریستیچوویچ هم با تساوی به پایان رسید. اما بوشهری ها می‌دانند فقط نباختن کافی نیست و برای ماندن در لیگ، به پیروزی نیاز دارند.

شاهین از ابتدای فصل موفق به پیروزی نشده و تنها 7 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان خود شده است؛ حسین مالکی با گلزنی مجدد خود مقابل صنعت نفت، علاوه بر کسب 1 امتیاز، پنجمین گلش را برای شاهینی ها به ثمر رساند تا تک ستاره بوشهری ها در این فصل لقب بگیرد. 

استقلال در حالی که در ورزشگاه آزادی به عنوان مهمان وارد زمین شد، با باز شدن دروازه خود در لحظات پایانی، به تساوی 2_2 مقابل پیکان رضایت داد. شاهین بوشهر هم در مصاف با صنعت نفت آبادان به تساوی 1_1 رسید. 

استقلال با 26 امتیاز و 1 بازی بیشتر نسبت به تیم های تعقیب کننده، در صدر جدول قرار دارد و شاهین با 6 امتیاز قعر نشین است. 

شنبه 23 آذر 98

استقلال تهران - شاهین شهرداری بوشهر  ساعت 17:30  ورزشگاه آزادی 

داور: علی بای

کمک ها: حسن ظهیری – علیرضا ایلدروم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmvvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلیت فروشی بازی استقلال - شاهین بوشهر آغاز شد

میشو اولین برد را برای شاهین کسب خواهد کرد؟
شاهین بوشهر-صنعت نفت آبادان؛