تاریخ انتشار: 1398/09/27 12:38
روند امتیازگیری کاکوها ادامه دارد؛
کد خبر: 78087

بهار قشقایی شیراز با حضور مهدی فروردین

تیم فوتبال قشقایی شیراز موفق شد با کسب یک امتیاز مقابل ملوان به روند امتیاز گیری خودش ادامه دهد.
بهار قشقایی شیراز با حضور مهدی فروردین

مهدی فروردین سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز که پس از قطع همکاری با رضا عنایتی سکان هدایت این تیم را پذیرفت موفق شد در هفته‌ی پایانی نیم فصل اول هم در خارج از خانه برابر ملوان بندرانزلی امتیاز کسب کند تا روند رو به رشد این تیم با سرمربی جدید خود ادامه دار باشد.

در این میان از روزی که مهدی فروردین به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد در ۸ دیدار از ۱۲ دیدار این تیم میهمان بود و شرایط بسیار سختی داشت و شاید از دیدگاه بسیاری این تیم کاندیدای سقوط بود اما با روند امتیازگیری که این تیم دنبال کرد موفق شد از منطقه‌ی سقوط کمی خود را جدا کند.

تیم فوتبال قشقایی هر چند درگیر مشکلات عجیب و غریبی بود اما با توجه به یک بازی عقب افتاده‌ای که دارد می‌تواند خود را تا رتبه‌ی یازدهم برساند و در نیم فصل دوم هم با توجه به اینکه در اکثر دیدارها میزبان است هواداران این تیم  امیدوار هستند با سرمربی بومی خود نتایج قابل قبولی کسب کنند.

بدون تردید قشقایی شیراز که او را باید متعلق به ایل بزرگ قشقایی با هواداران پر شماری که دارد، دانست، در صورتی که بتواند از این بحران عبور کند می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7vrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای خوب مثلث محبوب در ملوان
بازگشت قوی سپید به جدول؛