تاریخ انتشار: 1395/07/22 00:43
کد خبر: 256071

پیانیچ: از بازی در یووه خوشحالم و فعلا قصد جدایی ندارم

میرالم پیانیچ در گفتگویی ضمن ابراز قدردانی از رم، از تمرکزش برای موفقیت در یوونتوس صحبت کرده است.
پیانیچ: از بازی در یووه خوشحالم و فعلا قصد جدایی ندارم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، این هافبک بوسنیایی در مورد دوران فوتبالش صحبت کرده است. وی گفت: سال اول همواره سخت است، چرا که باید با تیمی جدید خو بگیرید و این همیشه دشوار خواهد بود. به‌خصوص در باشگاهی مثل یوونتوس که همیشه اهداف روی پیروزی‌ها تنظیم‌شده است. هدف ما، تکرار عناوین سال‌های گذشته و حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان خواهد بود. من در باشگاهی بزرگ هستم و همه‌چیز عالی است. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم تا به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد.

درحالی‌که این بازیکن هفته آینده قرار است به ورزشگاه المپیک لیون بازگردد تا در لیگ قهرمانان به مصاف این تیم برود، در مورد سال‌های اول فوتبالش گفت: من در لوکزامبورگ بزرگ شدم. دوران کودکی من با فوتبال گذشت و زیدان بت من بود. خوش‌شانس بودم که باشگاه متز پیوستم. در آن زمان، گزینه‌های زیادی داشتم اما فلسفه این باشگاه برایم جذاب بود. من در سن ۱۷ سالگی برای این تیم به میدان رفتم و پس‌ازآن به لیون رفتم.

میرالم پیانیچ در مورد باشگاه رم ادامه داد: من بهترین سال‌های فوتبالم را در رم گذراندم و مربیان خیلی خوبی در این تیم داشتم. بدون شک رم در قلب من جای خواهد داشت. من خاطرات خیلی خوبی از ۵ سال حضور در این باشگاه داشتم که پایه‌گذار رشد من بوده است. حالا اما در یوونتوس هستم و می‌خواهم به این باشگاه برای پیروزی کمک کرده و سعی کنم مثل زمان حضور در رم، مفید باشم.

گفتنی است این بازیکن در ابتدای سال جاری، از باشگاه رم که رقیب یوونتوس در راه اسکودتو محسوب می‌شود، به بانوی پیر پیوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy8ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری:یوونتوس در هر شرایطی تیم درجه یکی می باشد