//
کدخبر: ۲۳۱۶۲۴ //

خط و نشان ستاره سابق استقلال برای تیم استراماچونی

میلاد نوری هافبک ماشین‌سازی معتقد است با انگیزه بالایی که بین بازیکنان این تیم وجود دارد، می‌توانند استقلال را متوقف کنند.

خط و نشان ستاره سابق استقلال برای تیم استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد نوری درباره شرایط ماشین‌سازی قبل از دیدار با استقلال گفت:

    بعد از چند هفته موفق و بردهای مهمی که داشتیم، روحیه بالایی به دست آوردیم و با اینکه در بازی با صنعت نفت باختیم، اما همچنان شرایط خوب خود را حفظ کردیم و در تمرینات با برنامه کار می‌کنیم.

میلاد نوری درباره بازی اخیرشان مقابل صنعت نفت که پس از ۶ هفته شکست خوردند، ابراز کرد:

فکر نمی‌کنم این باخت دلیل فنی داشت چون ما بیشتر از صنعت نفت حمله کردیم و در دقایق آخر هم نزدیک بود روی کرنر به گل برسیم، اما صنعت نفت روی یک ضد حمله که خیلی جدی هم نبود، با یک شوت اتفاقی توانست سه امتیاز را بگیرد. به نظرم حداقل حق ما در این مسابقه یک امتیاز بود.

میلاد نوری هافبک اسبق استقلال و حال حاضر ماشین‌سازی درخصوص تقابل این هفته با آبی‌ها در ورزشگاه آزادی ابراز کرد:

    قطعا مسابقه راحتی نداریم چون استقلال در بهترین شرایط خود در این سال‌ها قرار دارد و با اینکه سرمربی بالای سر این تیم نیست، اما همچنان انسجام خود را حفظ کردند ولی این مسئله را هم در نظر بگیرید که ما هم بعد از ۶ مسابقه، هفته قبل در دقایق آخر گل خوردیم و از نظر فنی شرایط خوبی داشته و داریم.

میلاد نوری تصریح کرد:

    انگیزه زیادی بین بازیکنان ماشین‌سازی وجود دارد و با توجه به اینکه یکی از دو باخت این فصل استقلال را ما رقم زدیم، بچه‌های ما این باور را دارند که می‌توانند در ورزشگاه آزادی هم از این تیم امتیاز بگیرند. البته من برای استقلال که در آن بازی کردم و به ویژه هواداران عزیز این تیم، احترام زیادی قائل هستم ولی به نظرم ما در این مسابقه نمی‌بازیم و حتی برای برد وارد زمین خواهیم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان