//
کدخبر: ۲۳۱۷۱۱ //

میرجوان: مشکلات مالی حل نشود، ضربه می‌خوریم

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد که این تیم با حل نشدن مشکلات مالی ضربه خواهد خورد.

میرجوان: مشکلات مالی حل نشود، ضربه می‌خوریم
به گزارش فرتاک نیوز،

عماد میرجوان، در خصوص دیدار نفت مسجدسلیمان برابر پارس‌جنوبی که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر که شکست نخوردیم. فاصله زیادی با باخت نداشتیم، این در حالی است که در طول بازی چند موقعیت خوب داشتیم. در ثانیه‌های پایانی به گل رسیدیم تا رکورد شکست‌نا‌پذیری در نیم‌فصل اول حفظ شود. تمام هدف ما این است که روند فعلی را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

وی که در این بازی تک گل تیمش را در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند، تاکید کرد: ما سراسر حمله بودیم و می‌خواستیم گلی که خوردیم را جبران کنیم. گل زدن در دقیقه 93 فوق‌العاده بود و خوشحالم که برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری بودم. این گل نتیجه زحمات همه بازیکنان بود.

میرجوان در خصوص صحبت‌های اخیر مهدی تارتار و احتمال جدایی این مربی به دلیل مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان، گفت: فصل گذشته این شرایط را در پارس‌جنوبی تجربه کردیم و مشکلات مالی به تیم ضربه زد. امسال واقعا تیم خوبی داریم و حیف است که نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی این وضعیت خوب را از دست بدهد. اگر مشکلات مالی حل نشود ضربه می‌خوریم، امیدوارم مسئولان به فکر باشند و مشکلات مالی را برطرف کنند. این تیم تنها امید مردم مسجدسلیمان است و همه ما دوست داریم با ادامه روند خوبی که در نیم‌فصل اول داشتیم، آنها را خوشحال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان