تاریخ انتشار: 1398/09/29 17:08
سوپرایزی به نام خوشه طلایی؛
کد خبر: 77415

نیم فصل برای خودنمایی ساوه‌ای ها کافی بود!

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در اولین فصل حضور خود موفق شد در پایان نیم فصل به رتبه‌ی پنجم جدول برسد.

نیم فصل برای خودنمایی ساوه‌ای ها کافی بود!

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که فصل گذشته با اقتدار به لیگ دسته یک صعود کرد در نخستین فصل حضور خود در رقابت های لیگ دسته یک سوپرایزی بزرگ برای دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها بود و در حالی که تا اواسط نیم فصل اول صدرنشین هم بود در پایان با رتبه‌ی پنجم به کار خود در نیم فصل اول پایان داد.

خوشه طلایی که نماینده استان مرکزی و شهر ساوه در این رقابت ها می‌باشد تیمی کاملا خصوصی است که در اولین فصل حضور خود در هفته های ابتدایی مجبور به میزبانی از رقبای خود در شهر قم شد تا استادیوم شهر ساوه شرایط برگزاری را مسابقه را پیدا کنند که این افاق بالاخره عملی شد و مردم شهر ساوه موفق شدند تیم شهر خود را در لیگ دسته یک حمایت کنند.

 

خوشه طلایی که در این فصل همچون فصل پیش هدایتش را محسن عاشوری در اختیار داشت در ابتدا با نتایج خیره کننده خود را به عنوان یک مدعی جدی معرفی کرد و تا هفته های گذشته هم صدرنشین بود اما یکسری حواشی داخلی باعث عدم نتیجه گیری این تیم شد.

 

خوشه طلایی در این فصل قطعا یکی از بزرگترین سوپرایز ها برای اهالی لیگ دسته یک به شمار می‌رود و حالا باید منتظر ماند و دیدی در نیم فصل دوم این نتایج ادامه پیدا می‌کنند یا بازهم محسن عاشوری به چالش پیروز نشدن گرفتار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7jmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آلومینیوم اراک-مس کرمان؛بحران در اراک می‌ماند یا بار سفر به کرمان می‌بندد/جدال فکری و حسینی برای فرار از بحران