//
کدخبر: ۲۳۲۴۰۲ //

تبعات ۳ بازی استقلال بدون استراماچونی

آبی پوشان که بعد از چهار سال سرانجام با استراماچونی به صدر جدول رسیدند، بعد از سه هفته صدرنشینی، این موقعیت را از دست دادند.

 تبعات ۳ بازی استقلال بدون استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

 شکست خانگی آبی پوشان مقابل ماشین‌سازی باعث شد آنها موقعیتی را که در صدر جدول صاحبش شده بودند از دست دادند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

 آبی پوشان که آخرین بار در فصل پانزدهم و با هدایت پرویز مظلومی صدر جدول را به دست آورده بودند، بعد از ۴ سال این اتفاق را با آندره استراماچونی تجربه کردند. اما رسیدن آبی ها به صدر جدول با فسخ قرارداد استراماچونی و بازگشت او به ایتالیا همراه بود تا کام آنها تلخ شود.

تیم استقلال ۳ هفته بدون سرمربی در لیگ بازی کرد که هر ۳ بازی آنها هم در ورزشگاه آزادی بود. آبی پوشان ابتدا با پیکان به تساوی ۲-۲ رسیدند، سپس شاهین بوشهر را ۴ بر یک شکست دادند و سرانجام شب گذشته مقابل ماشین سازی تن به شکست ۲ بر یک دادند تا بدون استراماچونی از ۳ بازی خانگی تنها ۴ امتیاز گرفته و ۵ امتیاز از دست بدهند. آنها در هیچ یک از این ۳ بازی هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشدند و در نهایت صدر جدول را هم از دست دادند.

گرچه آبیها به ظاهر پایین تر از سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارند، اما باتوجه به تعداد بازیهای صنعت نفت، شهر خودرو و تراکتور، این ۳ تیم هم موقعیت پشت سر گذاشتن استقلال در جدول را دارند. آبی پوشان در حالی در رده سوم جدول قرار دارند که این رتبه هم کاذب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان