تاریخ انتشار: 1398/10/01 00:45
کد خبر: 77277

ساری: نرسیدن لاتزیو به فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عجیب بود

مائوریتزیو ساری به بازی تیمش مقابل لاتزیو در سوپرجام ایتالیا امیدوار است.
ساری: نرسیدن لاتزیو به فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عجیب بود

مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لاتزیو در سوپرجام ایتالیا از بازیکنانش خواست با نهایت توان وارد زمین ورزشگاه  شهر ریاض شوند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: اخیرا از تمرینات و مسابقات‌مان لذت زیادی می‌برم. حس خوبی دارم؛ اگرچه نقص‌هایی هم داریم و می‌توانیم روی برطرف کردن آن‌ها کار کنیم. در نتایج خود استمرار داریم و در بازی‌های اخیر در نیمه اول بسیار خوب بازی کرده‌ایم. اشتباهات  جزئی از بازی است. امروز وضعیت بازیکنان را ارزیابی خواهم کرد. دیروز برخی بازیکنان هنوز خستگی بازی با سامپدوریا را داشتند.

او افزود: ریکاوری کامل کیلینی زمان می‌برد و او تا فوریه به تمرینات بازنخواهد گشت. در حال حاضر فقط این بازیکن و خدیرا در دسترس نیستند. شزنی بازگشته  و بازیکنانی که اخیرا از بند مصدومیت رها شده‌اند در حال پیشرفت هستند. در خط دفاعی پیشرفت داشته‌ایم اما به طرز عجیبی وقتی که خط دفاعی عقب باشد، گل می‌خوریم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم. لاتزیو از نظر فنی و بدنی تیمی قوی به نظر می‌رسد. این که آن‌ها نتوانستند سال گذشته به لیگ قهرمانان برسند، عجیب بود. فردا یک بازی فینال در پیش داریم و آن‌ها می‌توانند خطرناک‌تر هم باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avode

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریس رونالدو در آستانه محرومیت در لیگ قهرمانان