//
کدخبر: ۲۳۲۵۹۷ //

تفکر کالدرون تهاجمی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با توجه به شرایطی که تیم پارس جنوبی پیش از بازی با پرسپولیس داشت، انتظار می‌رفت بازیکنان این تیم کاملا تدافعی بازی کنند.

 تفکر کالدرون تهاجمی است
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد منافی درباره برد پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در هفته شانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: در هر صورت با توجه به شرایطی که تیم پارس جنوبی جم پیش از بازی با پرسپولیس داشت، انتظار می‌رفت این تیم کاملا تدافعی بازی کند و تنها چشم به ضد حملات داشته باشد. بازیکنان این تیم هم به امید نباختن راهی میدان شدند.

وی ادامه داد: نیم ساعت نخست بازی کاملا در اختیار تیم پرسپولیس بود و از طرف مقابل هم جمی‌ها تمام روزنه‌ها را بسته بودند تا پرسپولیس نتواند روی دروازه این تیم خلق موقعیت کند. در ده دقیقه پایانی نیمه نخست بازیکنان پارس به صورت جسته و گریخته روی دروازه رادوشوویچ حملاتی را ترتیب دادند که چندان جدی نبود.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: آوردن بازیکنانی نظیر علی علیپور، سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده نشان از تفکر تهاجمی کالدرون داشت و همین مسئله باعث شد تا بازیکنان میزبان با تمام توان و انگیزه بازی را به این امید دنبال کنند تا شاید بتوانند از این بازی سخت یک امتیاز کسب کنند، اما پرسپولیس برنده بازی شد.

او با اشاره به عملکرد قرمزپوشان در شهر جم، افزود: بازی نسبتا خوبی از سوی تیم ارائه شد و این سه امتیاز بی شک از خیلی جهات به پرسپولیس کمک خواهد کرد. در فاز دفاعی و حمله بازیکنان خوبی در این تیم توپ می‌زنند و باز هم تاکید می‌کنم که به نظرم پرسپولیس بازی خوبی مقابل تیمی انجام داد که کاملأ تدافعی بود.

منافی درباره دیدار با شهرداری ماهشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم اظهار کرد: به طور قطع همه تیم‌ها شخصیت دارند و در فوتبال امروز نمی‌توان حتی تیم‌های بی‌نام و نشان را به هیچ عنوان دست کم گرفت، چون ممکن است اتفاق بازی با قشقایی شیراز دوباره تکرار شود. معتقدم بازیکنان شهرداری ماهشهر اتوبوسی تجمع می‌کنند تا عرصه را بر حریف تنگ کنند. اگر پرسپولیس در همان دقایق اولیه بازی بتواند به گل برسد، برتری و صعود آسان به نیمه نهایی، دور از دسترس نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۵۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان