//
کدخبر: ۲۳۲۷۸۴ //

استقلال با این وضعیت دوام نمی‌آورد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کجا سابقه داشته استقلال نه مدیرعامل داشته باشد و نه سرمربی؟ خب چرا تیمی که چنین شرایطی دارد، باید تمام بازی‌هایش را ببرد؟

 استقلال با این وضعیت دوام نمی‌آورد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سعید مراغه‌چیان، کاپیتان اسبق استقلال درخصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان و همچنین شکست مقابل ماشین‌سازی با ما هم‌صحبت شد. این گفتگو را بخوانید:

بازی با ماشین‌سازی را دیدید؟

بله، نیمه دوم فقط حرص خوردم. هر قدر که استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد، در نیمه دوم هیچ برنامه‌ای برای بازی نداشت و در عوض این ماشین‌سازی بود که توانست ضدحملات خطرناک انجام دهد و خلق موقعیت کند. استقلال مقابل ماشین‌سازی عصبی بازی کرد و بازیکنان تمرکز خودشان را از دست داده بودند.

فکر می‌کردید استقلال در خانه بازنده شود؟

بحث اصلی اینجاست که استقلال معلوم بود با این شرایطی که دارد، دوام نمی‌آورد. کجا سابقه داشته استقلال نه مدیرعامل داشته باشد و نه سرمربی؟ خب چرا تیمی که چنین شرایطی دارد، باید تمام بازی‌هایش را ببرد؟ معلوم است بالاخره کم می‌آورد و مقابل ماشین‌سازی هم همین اتفاق افتاد.

حالا در جام حذفی مقابل سپاهان چه اتفاقی می‌افتد؟

قطعاً تیم شرایط سختی را خواهد داشت. سپاهان یک تیم حرفه‌ای است و در تهران کم نمی‌آورد. بازی حذفی خیلی سخت است. استقلالی‌ها باید ریکاوری کنند و از لحاظ ذهنی خودشان را برای این بازی آماده نگه دارند.

آیا استراماچونی با حل مشکلش روز دوشنبه روی نیمکت استقلال خواهد نشست؟

من خبر ندارم. شاید از لحاظ روحی روی تیم تأثیر بگذارد، ولی این را هم حساب کنید استراماچونی ۲، ۳ هفته است رفته و با تیم کار نکرده و قطعاً این مسئله تأثیرگذار خواهد بود.

می‌گویند احتمال دارد علی فتح‌ا... زاده مدیرعامل استقلال شود.

من با فتح‌ا... زاده زاویه‌ای ندارم، ولی فکر می‌کنم در این شرایط هرکس جانشین فتحی شود، خوب است. مدیریت فتحی برای استقلال مشکلات زیادی را به وجود آورد. برای همین است که می‌گویم هرکس بیاید، بهتر از فتحی خواهد بود.

آیا استقلال می‌تواند برای نیم‌فصل دوم خودش را جمع و جور کند؟

اگر قهرمانی می‌خواهد، باید هرچه زودتر دست به کار شود و از تعطیلات نیم‌فصل برای تقویت خود و رسیدن به آرامش استفاده کند. به نظر من استقلال هنوز توان قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

درباره تیم ملی و شرایط آن هم برایمان بگویید.

ما یا باید یک سرمربی خارجی درجه یک بیاوریم یا باید هرچه سریع‌تر یک سرمربی خوب ایرانی را در رأس کار قرار دهیم. آوردن مربی خارجی درجه دو شرایط ما را از اینی که هست، بدتر می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان