//
کدخبر: ۲۳۲۹۷۵ //

بارها گفتیم استقلال مدیر ندارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با بازگشت استراماچونی دوباره تیم همان تیم خوبی می‌شود که قبل از این بود.

 بارها گفتیم استقلال مدیر ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین فرزامی معتقد است اتفاقاتی که در بخش مدیریتی باشگاه در حال رخ دادن است در نهایت به موفقیت استقلال در رقابت‌های لیگ و آسیا می‌انجامد. عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال ضمن اعلام آمادگی برای ارائه هر کمکی به استقلال پیش‌بینی می‌کرد تیم با بازگشت استراماچونی باز هم اوج می‌گیرد.

اوضاع استقلال پس از تغییرات اخیر چطور است؟

قطعاً بهتر می‌شود. وقتی مدیر در اداره یک مجموعه نباشد نتیجه اش همین اتفاقاتی می‌شود که در این مدت رخ داد. استقلال لطمات زیادی از بی‌کفایتی مدیریت قبلی اش خورد. آن از نتایجی که در ابتدای فصل کسب شد که همگی به ضعف مدیریت در فصل نقل و انتقالات تابستانی برمی‌گشت و این هم از نتایجی که در بهترین روز‌های استقلال برای تیم رقم خورد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

اگر یکی مانند فتح‌ا... زاده در تابستان در استقلال بود آیا اجازه می‌داد پژمان منتظری از استقلال برود؟ آیا می‌گذاشت پاتوسی از تیم جدا شود؟ اصلاً خیلی از اتفاقات تلخی که در پایان فصل قبل رخ داد هرگز رقم نمی‌خورد. نمی‌خواهم پیشگویی کنم ولی رزومه افراد می‌گوید چه‌کاره‌اند. وقتی در فصل قبل هشدار می‌دادیم استقلال مدیر ندارد و وزارت ورزش نتوانسته افراد کاربلدی را برای استقلال به خدمت بگیرد همین روز‌ها را می‌دیدیم. گلوی ما پاره شد و در صحبت با همین خبرورزشی بار‌ها گفتیم استقلال مدیر ندارد.

به خاطر حساب و کتاب با استراماچونی؟

بله! یکی از اشتباهات همین بود. یکی دیگر قرارداد بستن با شفر آن هم شبانه و پس از کسب قهرمانی در جام حذفی بود. مدیرانی که هول شدند و با شفر آن قرارداد دو ساله را بستند امروز کجا هستند که جواب این مردم را بدهند؟ پولی که به زودی باید برای راضی کردن شفر به حسابش بریزیم از جیب کدام‌شان می‌رود؟ این افراد باید بیایند و پاسخگو شوند که چرا تصمیماتی احساسی گرفته‌اند و چرا بی‌فکر و بی‌تمرکز قرارداد بستند؟ الان هم می‌بینیم که برای پرداخت نشدن به موقع یک قسط از پول استراماچونی او اینقدر ناراحت است.

حالا ترکیب جدید را مثبت ارزیابی می‌کنید؟

هنوز هم این مدیریت باید اصلاح شود. البته ممکن است نفرات قبلی که باقی مانده هیئت مدیره پیشین هستند تحت تأثیر مدیرعامل قبلی باشگاه بودند و می‌توانند توانایی‌های خود را در دور جدید نشان بدهند ولی همین که یکی مانند فتح‌الله زاده یا بهرام امیری به استقلال برگشته‌اند می‌تواند نویدبخش روز‌های خوب در آینده باشد. این افراد هر زمان بودند استقلال جام و افتخار کسب کرده و تیمی داشته که نصف ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دادند.

استقلال می‌تواند باز هم نتایج خوب بگیرد؟

با بازگشت استراماچونی دوباره تیم همان تیم خوبی می‌شود که قبل از این بود. البته با بودن فتح‌الله زاده و امیری خیال هواداران هم از یارگیری راحت می‌شود و حتم دارم استقلال باز هم می‌تواند برگردد و مدعیان را کنار بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان