//
کدخبر: ۲۳۳۱۹۰ //

دوئل سرمربی و دستیار در استادیوم یادگار امام

تراکتور- شهر خودرو؛ بازی معوقه از هفته یازدهم است. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که تراکتور بعد از شکست فولاد و نفت مسجد سلیمان شرایط روحی خوبی پیدا کرده است.

 دوئل سرمربی و دستیار در استادیوم یادگار امام
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور در بین تیم‌های لیگ برتر ی تنها تیمی است که موفق به شکست نفت مسجد سلیمان شده است. در نقطه مقابل شهر خودرو در بازی پیشین به زحمت و در ثانیه‌های پایانی بازی از سد پیکان گذشت. شهر خودرو چند هفته‌ای است که با طراوت و شادابی گذشته بازی نمی‌کند. شهر خودرو اگر چه در فاز دفاعی با توجه به خوردن ۶ گل عملکرد قابل دفاعی داشته، اما در فاز تهاجمی تیم خوبی نبوده و به همین دلیل است که اذعان می‌کنیم شهر خودرو با طراوت و شادابی گذشته بازی نمی‌کند.

تراکتور؛ با همان شرایطی که در دو بازی گذشته بازی کرده بازی کند شانس زیادی برای پیروزی در برابر شهر خودرو خواهد داشت و شاید در نهایت این نتایج منجر به ابقای ساکت الهامی در پست سرمربیگری شود. هر چند ساکت الهامی در لیگ برتر و در هیچ تیمی سرمربی نبوده، اما جرقه مربیان همیشه از اعتماد در نقطه‌ای آغاز می‌شود. تراکتور در سال‌های اخیر هزاران دلار برای مربیان خارجی هزینه کرد و نتیجه نگرفت و اصلاً عیب نیست در ادامه مسیر مربیان ایرانی را باور کند و به آن‌ها فضا بدهد. به خصوص که این تجربه به سود فوتبال باشگاهی خواهد بود.

البته که یحیی گل‌محمدی همواره نشان داده که علاقه‌مند به بازی رو به جلو و تاکتیکی است، اما باید این پرسش را از خود مطرح کند که چرا تیمش زیبا بازی نمی‌کند؟ شاید این مربی به خاطر مشکلاتی که در تیم وجود دارد تمرکز خود را در تمرین از دست داده است و تیمش به همین بهانه خوب بازی نمی‌کند. به هر صورت هر تیمی چیزی را بازی می‌کند که تمرین می‌کند. البته که بازگشت برای هر دو تیم امکان‌پذیر است، دو تیمی که می‌توانند داعیه قهرمانی داشته باشند.

بازی‌های سپری شده بهانه خوبی برای دیدن نقطه ضعف است و البته درس گرفتن از آن. هم تراکتور هم شهر خودرو در بازی‌های سپری شده امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و امتیازات از دست رفته باید درس خوبی برای شاگردان ساکت الهامی و یحیی گل‌محمدی باشد. جالب اینکه ساکت الهامی فصل گذشته دستیار یحیی گل‌محمدی بوده و به خوبی با ایده‌های تاکتیکی او آشناست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان