//
کدخبر: ۲۳۳۳۷۲ //

مخالفت باشگاه استقلال با استعفای فتح‌الله زاده

باشگاه استقلال با استعفای علی فتح الله زاده، مخالفت کرد.

مخالفت باشگاه استقلال با استعفای فتح‌الله زاده
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعاتی پیش، علی فتح الله زاده با انتشار مطلبی در فضای مجازی از سمت خود به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

باشگاه استقلال در واکنش به استعفای فتح الله زاده ضمن مخالفت با تصمیم او، با انتشار مطلبی، در این رابطه توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است:

به نام خدا

استقلال روزهای پرالتهاب و سرنوشت‌سازی را پشت سر می‌گذارد و در این روزهای سخت و طاقت‌فرسا، آستانه صبر و تحمل بسیار بالایی نیاز است. متاسفانه عده‌ای محدود و معدود بی‌توجه به موانع و مشکلات گاه و بیگاه با بیان مطالبی ،سبب رنجش خادمین استقلال شده که بدون هیچ‌گونه چشمداشت و صرفا در جهت حفظ اعتبار باشگاه بزرگ استقلال و شادی دل هواداران پرشمار و محترمش، با همه فشارها، مسئولانه شبانه‌روز در حال تلاشند تا این روزهای سخت که مشابه آن در طول حیات هفتاد و اندی سال استقلال، کم نبوده، نیز بسلامت گذشته و مسیر صحیح در پیش راه همه قرار بگیرد.

لذا ضمن دلجویی از برادر عزیز جناب آقای دکتر فتح‌الله‌زاده که الحق در مدت حضور عاشقانه و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نفرموده‌اند و با علم به اینکه استقلال عزیز به حضور چنین افراد عاشق و مسئولیت پذیر نیازمند است با استعفای ایشان مخالفت می‌نماید.

انتظار می‌رود در این لحظات همه و همه در کنار یکدیگر بوده و راهی که برای رسانیدن استقلال عزیز به قله افتخار آغار کرده‌ایم کماکان ادامه دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان