//
کدخبر: ۲۳۳۳۷۸ //

کالدرون در حق بیرانوند ظلم می‌کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کنار گذاشتن یک ملی‌پوش با این رفتار اصلاً درست نیست چرا که سنگربان تیم ملی لطمه می‌خورد.

کالدرون در حق بیرانوند ظلم می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

با نظر گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس، علی بیرانوند از تمرین پرسپولیس اخراج شد تا سرخپوشان را در بازی جام حذفی مقابل شهرداری ماهشهر همراهی نکند. به همین دلیل با بهروز سلطانی سنگربان اسبق پرسپولیس و تیم ملی درخصوص اتفاقات اخیر پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

در جریان درگیری لفظی و اخراج علیرضا بیرانوند از تیم پرسپولیس توسط کالدرون هستید؟

بله، متأسفانه سرمربی کار اشتباهی کرد و نباید بیرانوند را اخراج می‌کرد.

چرا؟

ببینید، بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی است و کنار گذاشتن یک ملی‌پوش با این رفتار اصلاً درست نیست چرا که سنگربان تیم ملی لطمه می‌خورد. همه باید از بیرانوند حمایت کنیم. او یک دروازه‌بان ایرانی است و در جام جهانی شایستگی‌های خود را نشان داده است. حالا کالدرون در حق او، پرسپولیس و حتی تیم ملی دارد ظلم می‌کند.

حتی اگر حق با بیرانوند نباشد، باز هم کالدرون را مقصر می‌دانید؟

من از بیرانوند انتقاد هم کردم، ولی اینجا حق با این سنگربان تیم ملی است. سرمربی باید مدیریت کند و نباید این مسئله به رسانه‌ها درز پیدا می‌کرد و این درگیری نباید به وجود می‌آمد.

پس رفتار سرمربی آرژانتینی پرسپولیس را نامناسب می‌دانید؟

دقیقاً، علی بیرانوند بازیکن کمی نیست که کالدرون او را خراب می‌کند و این رفتار اصلاً حرفه‌ای نیست. به نظر من سرمربی فقط قصد خراب کردن دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان را دارد.

ولی رادوشوویچ ۵ بازی برای پرسپولیس بازی کرده و هر ۵ بازی کلین‌شیت کرده.

به نظر من رادو کاری نکرده و شاید در ۵ بازی، ۵ تا توپ هم نگرفته باشد.

یعنی رادو قابل مقایسه با بیرانوند نیست؟

اصلاً قابل مقایسه نیستند. اگر بیرانوند ۲۰ باشد، رادو ۱۲ است و تفاوت بسیار زیادی دارند. این دروازه‌بان خارجی پرسپولیس در اندازه‌ای نیست که بخواهم بین آن‌ها نظر بدهم. تفاوت بین آن‌ها مثل تفاوت زمین تا آسمان است!

پرسپولیس در حال حاضر رتبه دوم جدول را در اختیار دارد. فکر می‌کنید مدعی بماند؟

شرایط پرسپولیس را خوب نمی‌بینم. تیمی که در وقت‌های اضافه گلزنی کند، قطعاً در بازی‌های آینده کارش گره می‌خورد. تیم کالدرون زیبا بازی نمی‌کند و با یک فوتبال بزن زیرش بازی می‌کند و با حداقل گل پیروز می‌شود.

به نظر شما پرسپولیس باید چطور بازی کند؟

پرسپولیس باید از دقیقه ۱۵ یا ۲۰ کار را تمام کند. زمان برانکو کار به دقیقه ۹۰ نمی‌رسید، یا زمان علی پروین همان نیمه اول با ۲ یا ۳ گل پرسپولیس کار را تمام کرده بود. تیم کالدرون با گل‌های شانسی در وقت‌های تلف شده بازی را می‌برد و این تیم نمی‌تواند مدعی باشد. باید قبول کرد که این پرسپولیس زیبا و با برنامه بازی نمی‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان